اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

1.1 میلیون نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی یک میلیون و 120 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان‌های کشور خبر داد.

1.1 میلیون نوآموز در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، محمد  اعتصام با حضور در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی به کارگیری نیروهای توانمند متخصص شاغل در آموزش و پرورش را در پایگاه‌های سنجش سلامت به‌خاطر تعامل خوب، منطقی و عاطفی با نوآموزان و اولیای آنان بسیار موثر دانست.

معاون پرورشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور با اعلام رضایت از عملکرد خوب آموزش و پرورش استثنایی استان آذربایجان‌شرقی، آن را مرهون تدبیر مدیریت آموزش و پرورش استان و تلاش معلمان دلسوز و توانمند برشمرد.

اعتصام با بیان اینکه دانش‌آموزان استثنایی آیاتی از آیات خداوند و بهشتیان روی زمین هستند، افزود: خدمت به این قشر از جمعیت دانش‌آموزی عبادت بوده و معلمان استثنایی هم عاشقانه به این دانش‌آموزان خدمت می‌کنند.

وی، جمعیت دانش‌آموزان استثنایی در کشور را 105 هزار نفر اعلام و اضافه کرد: 70 هزار نفر در آموزش و پرورش استثنایی و 35 هزار نفر هم در مدارس عادی به‌صورت تلفیقی و ترکیبی مشغول به تحصیل هستند.

معاون پرورشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور نسبت معلمان استثنایی به دانش‌آموزان استثنایی را یک به 3.5 بیان کرد و گفت: این نسبت به نرم کشورهای توسعه‌یافته نزدیک است.

اعتصام همچنین از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ورزشی ویژه دانش‌آموزان استثنایی در تعطیلات تابستانی خبر داد. 

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول