اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تجارت استان تهران:

تنظیم بازار و معیشت مردم غفلت‏ناپذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بحث‏های مربوط به تنظیم بازار و معیشت مردم غفلت‏ناپذیر است و باید در راستای ساماندهی این وضعیت چابک‌تر و موثرتر از گذشته عمل کرد.

تنظیم بازار و معیشت مردم غفلت‏ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یدالله صادقی صبح امروز در آیین معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: بعد از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی، روند ادغام در استان تهران به صورتی مطلوب و رو به جلو پیگیری شد.

صادقی در ادامه گفت: امیدواریم با ادغام این دو وزارتخانه، مزایای این ادغام بر مشکلات موجود غلبه کند و وزارتخانه‏ای چابک و با ساختاری منسجم و کارآمد در خدمت به مردم گام بردارد.

وی اضافه کرد: تا قبل از شکل‏گیری ساختار جدید و تأیید وظایف از سوی مجلس شورای اسلامی، به موجب مصوبه مجلس شورای اسلامی و شورای عالی اداری کشور موظف هستیم تا تمام وظایف وزارتخانه‏های سابق را بدون هیچ‏گونه کم و کاستی انجام دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از محول شدن وظایف امور مربوط به معادن شن و ماسه آب‏رفتی، تنظیم بازار آرد و نان و بازرسی بازار که تا قبل از این زیر نظر استانداری و در چارچوبی مشخص انجام می‏شد، به این سازمان خبر داد.

صادقی افزود: با ادغام این دو وزارتخانه و با توجه به سنگین‏تر شدن وظایف، مردم به دنبال خروجی‏های مناسب و دارای انتظارات بیشتر هستند و ما نیز با همت و تلاشی مضاعف در راستای تأمین رضایت مردم گام برمی‏داریم.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز ادغام دو وزارتخانه از شهریور سال گذشته به طور نسبی بنا بر ارزیابی‏های صورت گرفته و همکاری‏های به عمل آمده با مردم، صنعتگران و اصناف آنچه در توانمان بوده در راستای خدمت به مردم به‏کار گرفته‏ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اظهار امیدواری کرد: با تصویب وظایف جدید، تشکیل ساختاری منسجم، واگذاری و حذف برخی وظایف، چابک‏تر و مؤثرتر از گذشته نسبت به پیشبرد اهداف و انجام وظایف محوله اقدام شود.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول