اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی نیشابور:

90 درصد افراد جابه‌جا کننده مواد مخدر، منازل کرایه‌ای دارند

خبرگزاری فارس: معاون مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: 90 درصد افرادی که مواد جابه‌جا می‌کنند، منازل کرایه‌ای دارند.

90 درصد افراد جابه‌جا کننده مواد مخدر، منازل کرایه‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور،‌ احمدعلی دماوندی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری نیشابور اظهار کرد: در مواردی دیده‌ شده فروشندگان، این مواد را به عنوان داروی تناسب اندام به خانم‌ها معرفی می‌کنند و به این روش تعدادی از خانم‌ها معتاد شده‌اند.

وی تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه 14 معصوم این شهر دو مرحله پاک‌سازی اجرا شده است. 

در ادامه کارشناس حفاظت اطلاعات زندان نیشابور گفت: زندانیان اعزامی این زندان از امسال با لباس ویژه به دادگاه اعزام می‌شوند تا از ورود مواد مخدر جلوگیری شود.

علی کریمی افزود: با مراقبت‌های ویژه موفق شده‌ایم 80 درصد مواد مخدر پرتابی را از ابتدای امسال در آستانه ورود افراد به زندان کشف کنیم.

وی از حضور 15 تا 29 خانوار زندانیان مواد مخدر در کلاس‌های آموزشی این اداره خبر داد و گفت: از زندانیان پاک شده در کلاس‌های زندانیان استفاده می‌شود که می‌تواند برای زندانیان الگو باشد.

این مقام زندان نیشابور با بیان اینکه چهار کلاس آموزشی فنی و حرفه‌ای برای زندانیان دایر شده است، گفت: با تورکشی سقف هواخوری از ورود اقلام ممنوعه‌ای که از اطراف زندان پرتاب می‌شد، جلوگیری شده است.

کارشناس حفاظت اطلاعات زندان نیشابور با اشاره به اجرای طرح امید از امسال از سوی اداره‌کل پیش‌گیری از جرم قوه قضائیه در زندان‌ها، افزود: در این طرح کلاس کارگاهی بین زندانی و مربی به صورت مشاوره برپا می‌شود تا با استفاده از دانش‌های روز و باورهای مذهبی، مهارت‌های زندگی در افراد زندانی مواد مخدر تقویت شود و روش درست زندگی کردن را بیاموزند.

کریمی یادآور شد: نیشابور بعد از کانون اصلاح و تربیت زندان مشهد واقع در شاندیز، دومین زندانی است که این طرح در آن با استقبال جوانان و استفاده از جزوات به صورت کارگاهی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول