اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد

افزایش 15 درصدی کشف مواد مخدر در تویسرکان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: کشف مواد مخدر در تویسرکان در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل 15 درصد افزایش داشته است.

افزایش 15 درصدی کشف مواد مخدر در تویسرکان

مظاهر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، یکی از مهم‌ترین ارکان اساسی در حیات و اقتدار جامعه را برقراری امنیت و آرامش خواند و اظهار داشت: نیروی انتظامی در ایجاد زمینه رشد و پیشرفت اجتماع نقش راهبردی و مهمی را ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تویسرکان در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، براساس شاخص‌های تعیین شده، به خوبی اقدام کرده است افزود: نیروی انتظامی در مدت دو ماه اخیر در راستای ارتقای امنیت عمومی در سطح شهرستان موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در ادامه در خصوص کشفیات در این نهاد گفت: کشف مواد مخدر با 15 درصد، تجهیزات ماهواره‌ای و سی‌دی غیرمجاز 50 درصد، سلاح جنگی و شکاری 30 درصد و فرآورده‌های نفتی 30 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در مقایسه با سال 90 کشف مشروبات الکلی 30 درصد و اقلام قاچاق کود شیمیایی، دارو، البسه خارجی و لوازم برقی از رشد 35 درصدی برخوردار است. 

کاظمی از توقیف 371 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یک‌هزار و پنج دستگاه موتورسوار متخلف در دو ماه اخیر خبر داد و اظهار داشت: کنترل و نظارت بر جامعه هدف در حوزه وسائط نقلیه رشدی 50 درصدی دارد.

وی از شناسایی و انهدام کشت 13 بوته خشخاش آماده بهره‌برداری خبر داد و بیان داشت: با اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان مناطق آلوده شناسایی و افراد فعال در زمینه مواد مخدر پاکسازی شد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در بخشی دیگر از سخنان خود استفاده درست از وسائط نقلیه و رعایت اصول ایمنی را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و افزود: آنچه پایداری و توسعه زندگی صنعتی بشر را در بخش‌های فردی و اجتماعی تقویت می‌کند شناخت و نهادینه‌سازی فرهنگ بهره‌وری است.

وی با اشاره به کارکرد کاربردی رسانه در جذب مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی در جامعه نقش انکارناپذیر و راهگشا دارند.

کاظمی تصریح کرد: تعامل دوسویه پلیس و اصحاب رسانه هوشیاری و آگاهی اذهان عمومی را بیشتر و امنیت جامعه را ارتقا می‌بخشد.

وی در پایان افزود: مردم می‌توانند برای اطلاع‌رسانی به صورت مستقیم با سامانه 116 و 110 نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول