اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی خبر داد

دستگیری اعضای باند مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: باند مواد مخدر با 13 کیلو و 900 گرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی کشف شد.

دستگیری اعضای باند مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس خبر واصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه چند نفر سودجو و سوداگر مرگ با تشکیل شبکه‌ای پیچیده اقدام به حمل و توزیع مواد مخدر در سطح استان و سایر استان‌های هم‌جوار آذربایجان‌غربی می‌کنند، عملیات در این زمینه آغاز شد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با در دست داشتن اطلاعات اولیه بلافاصله اقدامات گسترده و غیر آشکاری را در این مورد آغاز و پس از چند روز کار اطلاعاتی سر شبکه باند و اعضای اصلی آن را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

اکبری افزود: نهایتا چهار نفر از اعضای اصلی باند به همراه سه کیلو و 900 گرم شیشه و سرکرده باند را به همراه دو نفر دیگر دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی اعلام کرد: در این عملیات جمعاً هفت نفر دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شدند.

اکبری ادامه داد: در عملیات منسجم دیگری که توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر نقده صورت گرفت، سه نفر از اعضای باند که اقدام به تهیه 10 کیلوگرم تریاک از شیراز و انتقال آن به شهرستان نقده کرده بودند دستگیر و به جهت مجازات به قانون سپرده شدند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول