اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خبر داد

دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان خبر داد.

دستگیری اعضای باند توزیع مواد مخدر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیداحمد خدایی ظهر امروز در نشست خبری گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، با تلاش شبانه‌روزی و انجام کارهای وسیع اطلاعاتی و فنی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان به سرکردگی یک تبعه افغانی را شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران استان پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی که به مدت سه ماه به طول انجامید، محل فروش مواد مخدر را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

این مسئول ادامه داد: ماموران ضمن بازرسی از دو باب منزل متعلق به متهمان 10 کیلو و 300 گرم هروئین کشف و در ادامه سه نفر از قاچاقچیان دیگر را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خاطرنشان کرد: با تلاش همه‌جانبه مأموران سرکرده اصلی باند نیز در منزلش واقع در یکی دیگر از محلات بندرعباس دستگیر شد.

وی افزود: این متهم همراه با مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال یافت.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول