اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی:

امنیت مرزها و مبارزه با مواد مخدر مهم‌ترین اولویت ناجاست

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مهم‌ترین مسئله ناجا امنیت مرزها و همچنین در بخش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر است.

امنیت مرزها و مبارزه با مواد مخدر مهم‌ترین اولویت ناجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: چون مرزها مبدأ ورود مواد مخدر هستند، این بخش برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است ضمن اینکه دشمنان نیز با حمایت از تروریست‌ها تلاش می‌کنند زمینه ورود مواد مخدر به کشور بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: از همه حیث امنیت مرزها مهم است چرا که هر چه مرزهای امن‌تری داشته باشیم امنیت محسوس‌تری در داخل کشور خواهیم داشت.

فرمانده انتظامی ناجا با اشاره به تلاش‌های ناجا برای امنیت مرزها خاطر نشان کرد: ناجا تلاش دارد با اعتباری که از بخش دفاعی دریافت می‌کند زمینه تقویت دریابانی را فراهم کند و در کنار آن توجه به ساختار نیروی انسانی و تجهیزات راداری نیز مدنظر ما خواهد بود.

احمدی‌مقدم گفت: مهم‌ترین مسائل آسیب‌های اجتماعی نیز مواد مخدر، فعالیت‌های ضد فرهنگی و ضد ارزش‌های اسلامی است که ناجا با جدیت با آن مقابله می‌کند.

وی ادامه داد: بخش زیادی از فعالیت‌های ضد فرهنگی و ارزشی که ناجا با آن مبارزه می‌کند سازمان یافته و از جانب دشمنان است و ما نیز در کنار سایر دستگاه‌های فرهنگی برای مقابله با این ترفندهای دشمن تلاش می‌کنیم.

احمدی‌مقدم اضافه کرد: فرهنگ عفاف و حجاب و مبارزه با ناهنجاری اخلاقی از وظایف مهم ناجاست ضمن اینکه دیگر دستگاه‌های فرهنگی نیز در این بخش فعالیت دارند.

فرمانده ناجا گفت: ناجا تلاش کرده با اطلاع‌رسانی و کار فرهنگی و حضور در مدارس و مساجد برای مقابله با بدحجابی فرهنگ‌سازی و عواقب رفتارهای سوء اخلاقی را گوشزد کند.

وی بیان کرد: طرح تابستانی ما آغاز شده و ناجا برای تامین امنیت و آرامش مردم در قالب این طرح تلاش می‌کند محیط‌های تفریحی را در ایام تابستان برای مردم امن نگه دارد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول