اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

رشد 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از رشد 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد.

رشد 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالرضا آقاخانی بعد از ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در این استان اظهار داشت: امروزه پدیده سوء مصرف مواد مخدر به یک معضل تبدیل شده که خطر آن کمتر از سلاح‌های شیمیایی نیست.

وی با بیان اینکه حدود 90 درصد از مواد مخدر مصرفی دنیا در افغانستان تولید می‎شود، خاطرنشان کرد: ابرقدرت‌های دنیا و کشور های غربی به صورت آگاهانه سعی دارند که جوانان کشورهای در حال توسعه را گرفتار معضل خانمان‎سوز اعتیاد کنند و از همین روست که عمده مصرف‎کنندگان مواد مخدر اینک در کشورهای در حال توسعه هستند.

آقاخانی به برخی از اقدامات شورای مبارزه با مواد مخدر این استان در راستای مقابله با این پدیده شوم اشاره کرد و گفت: جلسات این شورا به صورت منظم و با حضور فعال اعضا برگزار شده و این شورا تاکنون 69 مصوبه در راستای مسائل مختلف مربوط به مبارزه با مواد مخدر داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از رشد 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد و افزود: استان چهارمحال و بختیاری در زمره استان‎های فعال کشور در زمینه تشکیل جلسات و اقدامات پیشگیری از مصرف سوء مواد مخدر در کشور است.

وی در ادامه از شروع به کار کمپ‎های ترک اعتیاد اجباری در این استان خبر داد و گفت: این کمپ‌ها بر اساس ماده 16 دستورالعمل ستاد مبارزه با مواد مخدر به‎زودی راه‌اندازی و کار خود را شروع می‎کنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول