اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

روانسر از مناطق پاک کرمانشاه در زمینه استفاده از موادمخدر است

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: روانسر یکی از مناطق پاک استان در زمینه استفاده از موادمخدر است.

روانسر از مناطق پاک کرمانشاه در زمینه استفاده از موادمخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر، جلال صفری در نشست شورای مبارزه با موادمخدر این شهرستان گفت: روانسر یکی از مناطق پاک استان در زمینه استفاده از مواد‌مخدر است.

صفری تصریح کرد: سال گذشته از 475 گرم انواع موادمخدر از 71 نفر از عاملان توزیع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: در 2 ماهه نخست امسال نیز 75 گرم انواع موادمخدر از 19 نفر از عوامل توزیع موادمخدر در روانسر کشف و ضبط شده که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، 44 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

صفری تاکید کرد: سال گذشته 500 نفر از کارگران واحدهای صنعتی این شهرستان در دوره آموزشی مبارزه با موادمخدر شرکت کرده‌اند و آموزش کارگران شاغل در مرغداری‌های شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های ستاد مبارزه با موادمخدر روانسر در سال‌جاری است. 

امام جمعه روانسر نیز در این نشست گفت: باید در سطح شهرستان تلاش شود تا جنبه پیشگیری پررنگ‌تر از مقابله و درمان شود تا بتوانیم به نتایج مطلوب‌تری در این ارتباط دست یابیم.

ملا عبدالله غفوری طرح مبارزه همه‌جانبه با موادمخدر را طرحی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امسال نیز باید با همان توان مضاعف و به‌کارگیری یک عزم همگانی، برای اجرای هر چه بهتر طرح تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش و دانشگاه در آگاه‌سازی جوانان بسیار کارساز خواهد بود، تصریح کرد: باید از همه توان و ظرفیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای توسعه این امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول