اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهمیرزاد:

صرفه‏جویی در خانواده‏ها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهمیرزاد گفت: خانواده‏ها باید صرفه‏جویی را اولویت نخست خود قرار دهند و این امر در جامعه اسلامی نهادینه شود.

صرفه‏جویی در خانواده‏ها نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدداود احمدپناه ظهر امروز در جلسه هم‏اندیشی پایوران تیپ قائم آل محمد(عج) سمنان که در حسینیه امام برگزار شد، اظهار داشت: قناعت، ثروتی پایان‏ناپذیر است و این نکته را باید همواره مدنظر قرار داد.

وی تصریح کرد: در زندگی هیچ‏گاه نباید به بالادست خود نگاه کرد و همواره باید به زیردستان توجه داشت تا آرامش از زندگی سلب نشود.

احمدپناه با اشاره به شهادت امام موسی بن جعفر(ع)، به بیان فضائل آن حضرت و زندگی پربرکت ایشان و تأثیر افکار و علم الهی این عالم وارسته بر جامعه و مردم آن دوران پرداخت.

امام جمعه شهمیرزاد به نقل از امام موسی‌کاظم(ع) گفت: اگر می‏خواهید قلبی آرام و به دور از حسد داشته باشید، قناعت را در زندگی خود سرلوحه کارها قرار دهید.

احمدپناه در ادامه قطع امید کردن از رابطه با خدا و زیاد صحبت کردن را آفت دین دانست و افزود: انسان باید از خدا بخواهد تا عقل او را کامل کند، زیرا اگر عقل کامل شود، حرص به دنیا کم می‏شود.

هم‌چنین اردوی یک روزه 120 نفر از بسیجیان گردان ادارات دامغان در منطقه پیرمردان و امام‌زاده پیرمردان برگزار شد.

این اردو به منظور حفظ انسجام اعضای گردان، ارتقای توان و آمادگی رزمی، افزایش آمادگی برای اجرای مأموریت‏های محوله و دفاع از سرزمین و استفاده از روش‏های جدید حفاظت فیزیکی اماکن انجام شد.

در این اردوی یک روزه، برنامه‏هایی شامل برگزاری نماز جماعت، خیر مقدم و توجیه برنامه‏ها و در آخر پیاده‏روی و رزم انجام شد.

بسیجیان در برنامه رزم و جهت‏یابی، آمادگی‏های لازم برای مقابله با شرایط بحرانی در هر زمان و مکان را کسب کردند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول