اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق گلستان:

تعرفه‎های گرمسیری نباید زمینه‎ساز مصرف بیش از حد برق شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق استان گلستان خطاب به شهروندان گلستانی گفت: تعرفه‎هایی که دولت به منظور رفاه حال مشترکان در نظر گرفته نباید زمینه‎ساز مصرف بیش از حد برق شود.

تعرفه‎های گرمسیری نباید زمینه‎ساز مصرف بیش از حد برق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قاسم شهابی بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مردم باید در راستای تمهیدات اتخاذ شده، بهینه‎سازی مصرف انرژی را همواره در نظر داشته باشند که در غیر این صورت با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه ضعف ولتاژ در اثر مصرف بیش از حد، سبب خسارت لوازم‎ برقی می‎شود خاطر نشان کرد: انتظار داریم مردم فهیم استان همچون گذشته، مدیریت مصرف را سرلوحه کار خویش قرار دهند تا دچار خاموشی در سطح استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت برق گلستان در پاسخ به این سئوال که آیا شهر گرگان می‎تواند مشمول تعرفه گرمسیری شود یا خیر اذعان کرد: هر شهرستانی که بخواهد از تعرفه گرمسیری برخوردار شود حتما باید از ادله‎ای برخوردار باشد چنان که شهرستان آق‎قلا نیز در گذشته از تعرفه گرمسیری برخوردار نبود اما برخورداری از شرایط سبب شد تا با تلاش‎های صورت گرفته از سوی شرکت برق استان و پیگیری نمایندگان، شهرستان آق‎قلا نیز از تعرفه گرمسیری برخوردار شد.

شهابی با اشاره به اینکه شهرستان گرگان به دلیل شرایط دمایی هنوز به تعرفه سه گرمسیری نرسیده است تصریح کرد: اگر شهرستان گرگان مشمولیت استفاده از تعرفه را پیدا کند حتما با ارائه آمار و ارقام دفاع خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باید بسترها و زمینه لازم برای استفاده از تعرفه گرمسیری مهیا شود و شبکه‎های برق در این راستا تقویت شوند، به دلیل اینکه شهرستان مشمول از تعرفه گرمسیری میزان مصرف را از حد نرمال کمی افزایش می‎دهد که این امر نیاز به برنامه‎ریزی دارد.

مدیرعامل شرکت برق گلستان گفت: شهرستان‎های آق‎قلا، گنبدکاووس، مینودشت، گالیکش و مراوه‎تپه در استان گلستان از تعرفه سه گرمسیری برخوردار هستند.

شهابی اظهار داشت: تعرفه چهار گرمسیری در گلستان از ابتدای خرداد آغاز و تا 15 شهریور ادامه خواهد داشت که لازم است مردم استان در مصرف برق صرفه‎جویی را لحاظ کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول