اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق بشرویه:

72 درصد برق بشرویه در بخش کشاورزی مصرف می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق بشرویه گفت: در این شهرستان عمده مصرف برق در بخش کشاورزی است به طوری که 72 درصد کل مصرف برق بشرویه را تشکیل می‌دهد.

72 درصد برق بشرویه در بخش کشاورزی مصرف می‌شود

محمود خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن بشرویه در منطقه گرمسیری و خشک و فعالیت بیشتر مردم به کار کشاورزی بخش عمده‌ای از مصرف برق این شهرستان در بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: عمده مصرف برق در بخش کشاورزی بوده که 72 درصد از مصرف این انرژی را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره برق بشرویه با اشاره به برق‌دار کردن 192 حلقه چاه کشاورزی در شهرستان بشرویه افزود: در سال 64 نخستین چاه کشاورزی این شهرستان برق‌دار شده و دو حلقه چاه نیز در شرف برق‌دار شدن است.

خسروی از بهره‌مندی 11 هزار مشترک از خدمات برق در بشرویه خبر داد و گفت: از این تعداد 8 هزار مشترک برق شهری و 3 هزار مشترک روستایی بوده و این امر در حالی است که در سال 57 یک‌هزار و 900 مشترک برق در شهرستان بشرویه وجود داشته است.

وی یادآور شد: در سال 62 نخستین روستای بشرویه برق‌دار شده که با برق‌رسانی به روستای چاه‌علی در فاصله 90 کیلومتری از مرکز شهرستان، دورترین روستای بشرویه نیز برق‌دار شده و تمامی روستاهای بشرویه از نعمت برق برخوردار هستند و در حال حاضر روستای بدون برق در بشرویه نداریم.

رئیس اداره برق بشرویه درباره انشعابات برق مسکن‌های مهر بشرویه اظهار کرد: شرایط واگذاری و نصب انشعاب برق در 100 درصد واحدهای مسکن‌ مهر که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است، انجام شده و اداره برق آمادگی نصب انشعاب برای واحدهای مسکونی تکمیل شده را دارد.

خسروی با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق افزود: مدیریت در مصرف برق و اصلاح الگوی مصرف امری اساسی است که مشترکان باید به آن توجه داشته باشند و با کاهش مصرف برق، هزینه برق مصرفی خود را کاهش دهند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول