اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز تأکید کرد

توسعه خدمات درمانی در تمام مناطق استان البرز

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در تمام مناطق استان البرز تأکید کرد.

توسعه خدمات درمانی در تمام مناطق استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در نشست شورای راهبردی پزشک خانواده در کرج افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مردم در تمام مناطق از خدمات درمانی و بهداشتی یکسانی بهره‌مند شده و کمبودی را احساس نکنند.

وی ادامه داد: توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم و افزایش خدمات در بیمارستان‌ها می‌تواند یکی از مهمترین اقدامات به منظور دستیابی به اهداف مورد نظر باشد.

استاندار البرز بر به کارگیری پزشک خانواده تأکید کرد و گفت: این مهم می‌تواند گامی موثر برای عدالت اجتماعی محسوب شود. با به کارگیری پزشک خانواده می‌توان از خدمات درمانی یکسانی بهره‌مند شد.

وی رسیدن به عدالت در سلامت را از دیگر اهداف اجرای طرح پزشک خانواده عنوان کرد.

استاندار البرز با اشاره به این که در طرح پزشک خانواده تمامی خدمات به صورت رایگان بوده تأکید کرد: با اجرای این طرح گامی اساسی به منظور خدمات رسانی به قشر کم درآمد و بی بضاعت جامعه برداشته می‌شود.در این راستا تمامی اقشار جامعه می‌توانند از خدمات درمانی یکسانی بهره‌مند شوند.

وی گفت: البته دانشگاه علوم پزشکی تا کنون برای خدمات رسانی به اقشار کم درآمد و محروم جامعه اقدامات مفیدی را انجام داده است اما اجرای این مهم نقش اساسی در توسعه خدمات رسانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در این جلسه طی سخنانی از اجرای طرح پزشک خانواده در شهرهای استان البرز خبر داد.

محمدحسن ناصری افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده این طرح در سال جاری در شهرها و روستاهای این استان اجرایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: پزشک خانواده مسئولیت کامل جسمانی افراد ثبت‌نام شده را بر عهده دارد و این مسئولیت از مرحله اول تخصصی تا فوق تخصصی ادامه دارد. تمامی خدمات ارائه شده در این طرح به صورت رایگان بوده و افراد برای دریافت این نوع خدمات هیچ وجهی را پرداخت نخواهند کرد.

به گفته این مسئول با اجرای این طرح هر پزشک 2 هزار و 500 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول