اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پزشکان بسیج پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی

خدمات درمانی رایگان به زائران مرقد مطهر ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی از ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی توسط پزشکان عضو این سازمان خبر داد.

خدمات درمانی رایگان به زائران مرقد مطهر ارائه می‌شود

حسین بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل یک‌صد نفر از پزشکان و پرستاران عضو این سازمان با استقرار در مرقد حضرت امام(ره) به زائران استان خدمات درمانی لازم را ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: این پزشکان در قالب یک اکیپ 100 نفره به منظور ارائه خدمات درمانی لازم به زائران استان به مرقد مطهر امام(ره) اعزام شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همچنین به همین مناسبت یک اکیپ درمانی نیز به شهرستان خمین اعزام شده است.

بهادری با اشاره به اعزام 25 هزار نفر زائر از استان مرکزی به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: در هر کاروان یک پزشک‌یار و پرستار حضور دارد.

وی از اجرای طرح ویزیت رایگان توسط پزشکان عضو بسیج خبر داد و بیان داشت: طرح ویزیت رایگان بیماران از هفتم خرداد ماه در مراکز درمانی استان آغاز و تا نوزدهم خرداد ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج پزشکی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در مجموع 50 پزشک در طرح ویزیت رایگان مشارکت دارند که از این تعداد 10 پزشک در اراک مستقر هستند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول