اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پاسخ به پزشکان و مردم شیراز

تلفن پاسخگوی 2930 پزشک خانواده راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: پزشکان و مردم شیراز به وسیله تماس با شماره تلفن 2930 می‌توانند سؤالات خود را در مورد طرح پزشک خانواده شهری بپرسند.

تلفن پاسخگوی 2930 پزشک خانواده راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری اظهار داشت: این شماره تلفن برای رفع ابهامات مردم و پزشکانی که در این طرح شرکت می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

حمیدرضا قاسم‌پور افزود: کارشناسان آماده هستند تا در حال حاضر در ساعات اداری پاسخگوی مردم و پزشکان باشند و در آینده نزدیک ساعات بیشتری به پاسخگویی به علاقمندان اختصاص داده می‌شود؛ در آینده این پاسخگویی 24 ساعته می‌شود.

وی اضافه کرد: در برنامه پزشک خانواده شهری، هر فردی که بیمار شود ابتدا توسط پزشک خانواده خود مورد معاینه قرار می‌گیرد و در صورت نیاز توسط این پزشک به متخصص ارجاع داده می‌شود.

قاسم‌پور ادامه داد: مراحل درمان بیمار نزد پزشک خانواده، ارائه خدمات در سطح یک نامیده می‌شود که هر نوع خدمتی از جمله ویزیت و دارو در این سطح رایگان است.

وی افزود: پزشک خانواده می‌تواند 2 هزار و 500 بیمار را ثبت‌نام کند و باید برای این افراد پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دهد که در صورت ارجاع بیمار به متخصص و فوق تخصص، باید نتیجه درمان در این سطوح نیز به پزشک خانواده اعلام شود.

قاسم‌پور با اشاره به آغاز ثبت‌نام مردم در این طرح از 20 خرداد‌ماه جاری در استان فارس، به مردم توصیه کرد که هر چه سریع‌تر پزشک خانواده خود را در شعاع یک و نیم کیلومتری محل زندگی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول