اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد

بهره‌مندی 470 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: 470 هزار نفر در این استان زیر پوشش طرح پزشک خانواده قرار می‎گیرند.

بهره‌مندی 470 هزار نفر در چهارمحال و بختیاری از طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حشمت‌الله داودپور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در این استان اظهار داشت: طرح پزشک خانواده با هدف تحقق عدالت در حوزه سلامت در مناطق جمعیتی زیر 20 هزار نفر جمعیت آغاز شد و در حال حاضر تقریباً در کل کشور در دست برنامه‌ریزی و اجراست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد از هزینه‎های درمان بر عهده خود بیمار است، گفت: با اجرای طرح پزشک خانواده دیگر بیماران برای طی مراحل درمانی خود و تهیه داروی مورد نیاز، مبلغی را پرداخت نمی‎کنند.

مدیرکل بیمه و خدمات درمانی استان چهارمحال و بختیاری از رایگان شدن تمام بستری‌ها در بیمارستان خبر داد و افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده تمام بستری‎ها به صورت رایگان انجام شده و دیگر برای آزمایشات و دارو وجهی از بیماران دریافت نمی‎شود.

وی از بهره‎مندی تمام شهرهای این استان از مزایای طرح پزشک خانواده تا پایان امسال خبر داد و گفت: ثبت‌نام این طرح در مراکز بهداشتی و درمانی و مطب پزشکان طرف قرارداد آغاز شده است و مردم می‎توانند نسبت به ثبت‎نام در این طرح اقدام و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

داودپور خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‎ریزی و اقدامات صورت گرفته تاکنون حدود نیمی از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات درمانی این طرح قرار گرفته‏اند.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری طرح پزشک خانواده را طرحی موفق در راستای ارتقای سطح سلامت افراد جامعه دانست و گفت: طرح پزشک خانواده حرکتی مثبت و سازنده در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه است که با بسط و اجرای کامل آن در سراسر کشور تحولات عظیمی در بخش سلامت و درمان را شاهد خواهیم بود.

به گفته داودپور هم‌اکنون 629 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی قرار دارند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول