اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مطرح کرد

ارتقای خدمات درمانی و افزایش پزشک متخصص بیمارستان بافق

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ارتقای خدمات درمانی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق طی سه ماه آینده و رفع بخشی از کمبودهای متخصصان در این بیمارستان خبر داد.

ارتقای خدمات درمانی و افزایش پزشک متخصص بیمارستان بافق

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق سیدجلیل میرمحمدی صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شبکه بهداشت و درمان بافق با اشاره به کمبود برخی از تخصص‌ها در بیمارستان ولیعصر بافق اظهار داشت: برنامه کلی برای استان اجرای طرح پزشک خانواده است که با اجرای این طرح که از 15 مردادماه در سراسر استان انجام می‌شود، بخشی از کمبودهای متخصصان در بیمارستان ولیعصر بافق رفع خواهد شد.

میرمحمدی افزود: علاوه براجرای این طرح، در نشستی که با مسئولان شرکت سنگ آهن مرکزی صورت گرفت مقرر شد تسهیلات برای دسترسی به متخصصان ایجاد کنیم و با افزایش برخی از پرداختی‌ها به متخصصان، زمینه حضور بیشتر آنها را در بافق را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با دانشگاه علوم پزشکی باعث جذب اعتبار بالایی برای شهرستان در سال 91 می‌شود.

میرمحمدی با اشاره به اعتبارات مناسب بخش بهداشت و درمان شهرستان بافق افزود: با وجود اینکه ردیف‌های اعتباری برحسب پارامترهایی همچون جمعیت، میزان فاصله با مرکز استان و محرومیت تخصیص داده می‌شود، در سال جاری بیش از آن چیزی که مشخص شده در بافق هزینه می‌کنیم.

وی افزود: بخش عمده این اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تامین شده و امیدواریم امسال از نظر کمی و کیفی شاهد ارتقا خدمات در بافق باشیم به طوری که برای مردم ملموس باشد.

میرمحمدی تصریح کرد: با تسهیلات فراهم شده امیدواریم حداکثر تا سه ماه آینده شاهد حضور پزشکان متخصص در شهرستان بافق باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین تغییر رفتار مردم در سیر درمان را نیز خواستار شد و گفت: از مردم انتظار می‌رود برای کوچک‌ترین مسائل تخصصی که نیاز دارند به مرکز استان مراجعه نکنند تا زمینه ماندگاری متخصصان در این شهرستان فراهم شود.

ساختمان شبکه بهداشت و درمان بافق در مرکز بهداشتی درمانی شماره دو این شهرستان در سه طبقه و زیربنایی بیش از 2هزار متر مربع ساخته می‌شود.

این طرح از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان یزد است که ظرف مدت یک سال و نیم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200میلیون تومان احداث خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول