اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

برخی ابعاد طرح پزشک خانواده هنوز ناشناخته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: برخی ابعاد طرح پزشک خانواده هنوز ناشناخته مانده است.

برخی ابعاد طرح پزشک خانواده هنوز ناشناخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده نداف در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده شهرستان بیرجند، گسترش عدالت در بین شهروندان را از اهداف نظام دینی و دولت جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: دولت دهم تلاش دارد تا از طریق طرح پزشک خانواده، عدالت در سلامت و درمان را برای هموطنان تأمین کند.

فرماندار بیرجند افزود: اجرای طرح پزشک خانواده با توجه به تجارب اجرایی مشابه در برخی از کشورها، می‌تواند طرحی موفق در عرصه سلامت و درمان برای اقشار آسیب‌پذیر باشد.

قاسم‌زاده نداف گفت: با وجود آغاز یکباره طرح به نظر می‌رسد انعطاف طرح و اختیارات ستاد استانی بتواند نقاط ضعف آن را به حداقل برساند و این طرح را به عنوان طرحی موفق مورد استفاده قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درست از مهم‌ترین اقدامات لازم برای اجرای درست این طرح در بین جامعه پزشکی و مردم است، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی می‌توان با برگزاری میزگرد رسانه‌ای با حضور نمایندگان بیمه، نظام پزشکی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی جوانب طرح را برای مردم تشریح کرد.

فرماندار بیرجند افزود: در ارتباط با بحث اطلاع‌رسانی همچنین می‌توان از طریق برگزاری جلسات توجیهی برای کارکنان ادارات، چاپ پوستر و بروشور نیز اقدام کرد.

قاسم‌زاده نداف گفت: بحث بلوک‌بندی در بین جامعه پزشکی به عنوان یکی از مشکلات این طرح مورد بحث است که می‌تواند در ستاد استانی مطرح شده و حل شود.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول