اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد

اعلام رتبه‌ 13 هیئت ورزشی قزوین از سوی فدراسیون‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین از اعلام رتبه‌ 13 هیئت ورزشی قزوین از سوی فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

اعلام رتبه‌ 13 هیئت ورزشی قزوین از سوی فدراسیون‌های ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید احمدپور بعد از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت کبدی قزوین که در سالن اداره ورزش و جوانان شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی استان قزوین رتبه‌های خوبی را در ارزیابی فدراسیون‌‌ها کسب کرده‌اند، اظهار کرد: رتبه‌های خوب هیئت‌های ورزشی استان قزوین در ارزیابی فدراسیون‌ها، فعالیت و تلاش این هیئت‌ها را می‌رساند.

وی به مجمع انتخابات هیئت کبدی قزوین اشاره کرد و افزود: بر اساس آئین‌نامه هیئت‌های ورزشی مجمع انتخابات هیئت کبدی قزوین برگزار شد و سیدمحسن جواهری با رأی اعتماد اعضا مجمع، توانست رئیس هیئت کبدی قزوین شود.

این مقام مسئول ادامه داد: جواهری از کارمندان خوب اداره کل ورزش و جوانان قزوین است و می‌تواند در هیئت کبدی قزوین نیز تأثیرگذار باشد.

معاون اداره ورزش و جوانان قزوین اضافه کرد: هیئت کبدی استان قزوین نوپا است اما با این حال افتخارات خوبی را در همین زمان اندک به دست آورده است که با حضور جواهری در رأس آن، امیدواریم این افتخارات بیشتر شود.

احمدپور با بیان اینکه استان قزوین باید در همه رشته‌های ورزشی، نفراتی را در تیم ملی داشته باشد، تصریح کرد: هم‌اکنون بسیاری از مربیان و ورزشکاران استان قزوین در تیم‌های ملی حضور دارند و برای ورزش کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

وی عنوان کرد: هیئت‌های ورزشی استان قزوین باید از حالت هدف‌گذاری به حالت نقطه‌گذاری تغییر روش دهند و پا را از بحث آموزش فراتر بگذارند.

احمدپور با اشاره به بزرگ‌ترین رخداد ورزشی جهان بیان کرد: از استان قزوین لشگری و برخورداری توانسته‌اند در رشته‌های تیراندازی و کشتی برای ایران سهمیه کسب کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: با همکاری هیئت‌های ورزشی می‌توانیم زیرساخت‌های ورزشی استان قزوین را بیشتر از پیش کنیم.  

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول