اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد:

خبری از قول استاندار برای کمک به هیئت‌های ورزشی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای کمک یک‌میلیارد تومانی به هیئت‌های ورزشی این استان گفت: سالی گذشت و خبری از قول استاندار برای کمک به هیئت‌های ورزشی نشد.

خبری از قول استاندار برای کمک به هیئت‌های ورزشی نیست

پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: خودمان هم نمی‌دانیم با این وضعیت بد مالی چگونه فوتبال استان را اداره می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بار مشکلات مالی به اندازه‌ای زیاد است که در مقابل ورزشکاران و مربیان و داوران و همه زحمتکشان فوتبال این استان شرمنده هستیم.

موسوی در ادامه به پرداخت نشدن دستمزد داوران این استان در طول نزدیک به 20 ماه اخیر خبر داد و گفت: این مدت با راه‌های مختلف از جمله التماس و خواهش و وعده و وعید و شاید باور نکنید برخی اوقات با تهدید آن‌ها را مجبور به ادامه کار کرده‌ایم.

مسئول اول فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تا چه موقع می‌توانیم این کار را انجام دهیم چرا که آن‌ها نیز زندگی و مخارج دارند و باید در فوتبالی که در آن پولی نیست خودشان هزینه کنند و در واقع به جای این‌که فوتبال به فکر آن‌ها باشد آن‌ها مخارج فوتبال را بپردازند.

موسوی در ادامه به قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای حضور در این استان برای کمک به هیئت‌های ورزشی اشاره کرد و بیان داشت: آقای نیکزاد که من به جرات می‌گویم مدیری خادم ورزش است در بدو حضور خود قول دادند برای رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی یک میلیارد تومان به آن‌ها کمک کنند که تا به امروز این پول را ندیده‌ایم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به بدهی زیاد هیئت‌های ورزش در این استان گفت: اگر این یک میلیارد تومان که یک سال است قول پرداخت آن داده شده محقق شود تنها چاره‌ساز نیمی از بدهی‌های هیئت‌های ورزشی استان خواهد بود.

موسوی ادامه داد: مردم از ما مسئولان ورزشی انتظار زیادی دارند و بالاخره فوتبال در صدر این انتظارات است که نمی‌دانیم چگونه با دست خالی شرمنده آن‌ها نشویم.

این مسئول امور ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عوامل ورزش به خصوص فوتبال با عشق در این عرصه حضور دارند و به خاطر مردم استان همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند ولی اگر کمکی به ما نشود به زودی همه ورشکست خواهیم شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول