اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمسار:

آرزوی امام در صدور انقلاب محقق شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمسار گفت: حضرت امام خمینی(ره) آرزویش صادر شدن انقلاب اسلامی بود و این اتفاق امروز رخ داده است.

آرزوی امام در صدور انقلاب محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، شاهپور علایی‏مقدم صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان در سپاه شهرستان گرمسار اظهار کرد: سپاه نماد نیست، بلکه سپاه اصلی است که در تمام عرصه‏های انقلاب وارد شده و عاشقانه و بی‏ادعا از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع می‏کند.

فرماندار شهرستان گرمسار افزود: سپاه در همه زمینه‏ها، یار و یاور نظام بوده است و می‏توان گفت که نگرش در سپاه هیچ‏ گاه تک بُعدی نبوده و این نهاد در تمام زمینه‏ها گام‏های اساسی برداشته است.

وی تصریح کرد:‌ سپاه با تمام توان وارد عرصه سازندگی شد و همه خسارات را با تدابیر خوبی پشت سر گذاشت.

علایی‏مقدم ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه در عرصه‏های فرهنگی گام‏های مؤثر و مفیدی برای تبیین انقلاب اسلامی و ارزش‏های آن برداشت.

فرماندار شهرستان گرمسار تأکید کرد: حضرت امام خمینی(ره) آرزویش صادر شدن انقلاب اسلامی بود و به امید پروردگار و هدایت‏های بی‏بدیل مقام معظم رهبری، امروز شاهد بیداری اسلامی در تمام مناطق هستیم.

وی گفت: بیداری اسلامی امروز حاصل ایستادگی مردم ایران و همکاری و هم‌دلی مسئولان کشورمان است.

علایی‏مقدم افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای اسلامی بوده و مهم‏ترین وجه تمایز انقلاب اسلامی با بسیاری از انقلاب‏های دیگر، بنا شدن آن بر پایه ارزش‏های دینی است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول