اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

رهبر معظم انقلاب همواره مدافع حقوق مردم هستند

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب همواره مدافع حقوق مردم هستند.

رهبر معظم انقلاب همواره مدافع حقوق مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن ساعتی پیش در مراسم افتتاح 14 طرح شهر حسن‌آباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در جلسات مدافع حقوق مردم هستند و مطالباتی که از مسئولان دارند دغدغه‌های مردم است گویا شخصی از بین مردم در حال صحبت کردن با مسئولان است و درد مردم و حقایق و نصایح را همیشه یادآوری می‌کنند و این نکته‌ای است که ما دائما باید به آن توجه داشته باشیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مردم شایسته خدمت هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با پرهیز از نزاع و تفرقه تلاش کنند که خالصانه بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

وی در ادامه بیان کرد: دولت دهم، دولت خدمت به مردم است سال پایانی دولت خدمتگزار سال تلاش و همت بسیار است.

تمدن با بیان خدمات مستمر و تلاش‌های مداوم دولت در سال پایانی خدمت گفت: دولت نهم و دهم در سال آخر از حجم  تلاش‌های خود نکاسته است بلکه افزایش هم داشته است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه دولت نهم با بقیه دولت‌ها متفاوت است، افزود: در اکثر موارد دولت‌ها در سال آخر حضور خود با انجام کارهای تبلیغاتی به سوی پروژه‌هایی می‌روند که زودتر به بهره‌برداری می‌رسد و از جهتی دیگر مسئولان بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند و از ارائه خدمت به مردم غفلت می‌ورزند، اما در سال پایانی این دولت که متفاوت با سایر دولت‌هاست خبری از این صحبت‌ها نیست.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور برای فریب مردم کار انجام نمی‌دهد، افزود: در فضای تهمت و کارشکنی ارائه خدمات به مردم بسیار مشکل است. احمدی‌نژاد نه برای تصاحب رای مردم بلکه برای خدمتگزاری مردم کار می‌کند و این درسی است که بر اساس تعالیم اسلامی و آموزه‌های اهل بیت (علیهم السلام) فرا گرفته است.

در آستانه بعثت پیامبر اعظم (ص) افتتاح 14 طرح حسن‌آباد فشافویه به یاد 14 معصوم علیهم‌السلام در حسن‌آباد با حضور استاندار، معاون استاندار، فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولان شهرستان ری افتتاح شد.

سالن اجتماعات میلاد نور، زورخانه پوریای ولی، دو حسینیه، سه پارک، دو بلوار، مکانیزه کردن جمع‌آوری زباله سطح شهر، پیاده‌رو سازی و احداث جایگاه CNG رختکن و فرهنگسرا و زمین چمن طبیعی پروژه‌هایی است که با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول