اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان تأکید کرد

فعالیت جوانان و بانوان در اشتغال خانگی و صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان بر فعالیت جوانان و بانوان در بخش اشتغال خانگی، صنایع کوچک و تبدیلی تأکید کرد.

فعالیت جوانان و بانوان در اشتغال خانگی و صنایع کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید جعفر حجازی ظهر امروز در نشست مشاوران زنان و مشاوران جوان فرمانداری‌ها، تشکیل شورای توسعه کشاورزی استان را یادآور شد و گفت: این شورا در بخش آب، زمین و تسهیلات بانکی اختیار تام دارد و می‌تواند به جوانان و بانوان تسهیلات آسان و کم بهره اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این شورا از زمان تشکیل 5 هزار طرح را در 12 شهرستان مصوب کرده، جوانان و بانوان را به فعالیت در بخش اشتغال خانگی، صنایع کوچک و تبدیلی دعوت کرد.

حجازی با اشاره به اینکه امسال، سال آخر عمر دولت است، بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: «طرح مهر ماندگار» در تمام استان‌ها برای اتمام و تکمیل طرح‌های دولت نهم و دهم آغاز شده زیرا ممکن است دولت آینده سیاست‌های دیگری اتخاذ کند.

وی با تأکید بر ارزیابی طرح‌ها از مشاوران جوان و مشاوران امور بانوان خواست که ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را به عهده بگیرند و موانع و مشکلات طرح‌ها را شناسایی کنند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: علاوه بر سیاست‌های کلان دولت در بخش اشتغال، مسکن مهر و کشاورزی سه کمیته نیز تشکیل شده که بانوان و مشاوران جوان می‌توانند در این کمیته‌ها حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: کمیته تولید با هدف افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و آشنایی مردم با تولیدات داخلی؛ کمیته فرهنگ همچنین کمیته فرهنگسازی برای فرهنگسازی در مورد ترویج استفاده از کالاهای داخلی تشکیل شده تا مردم به تولیدات داخلی و صنایع اعتماد بیشتری داشته باشند.

حجازی محوریت طرح‌های فرهنگی دولت را مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی فاقد انسجام لازم است و پراکندگی و موازی کاری در این حوزه وجود دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول