اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب تاکید کرد

توجه به سرمایه‌‌گذاری در بخش صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: برای سرمایه‌‌گذاری در بخش صنایع کوچک و خانگی در شهرستان تکاب توجه جدی شود.

توجه به سرمایه‌‌گذاری در بخش صنایع کوچک

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی داعی عصر امروز در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان تکاب اظهار داشت: کارگران به عنوان فعالان و عرصه جهاد اقتصادی در این زمینه نقش کلیدی داشتند از این رو باید زحمات آنها را قدر شناخت.

وی افزود: کارگران نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده و با اعتصاب در کارخانجات و تعطیلی واحد‌های تولیدی نظام طاغوتی را وادار به عقب‌نشینی کردند.

داعی با بیان اینکه دشمنان در سه دهه گذشته در توطئه‌های خود ناکام مانده‌اند گفت: دشمنان ایران اسلامی امروز در میدان اقتصادی وارد عمل شده‌اند و قصد دارند با اعمال تحریم‌های سنگین اقتصاد کشور را دچار چالش جدی کنند.

این مسئول ادامه داد: در زمان حاضر کارگران و کارآفرینان به عنوان مجاهدان اقتصادی کشور در عرصه‌‌های اقتصادی باید فعال‌تر از گذشته و در راستای عزت و سربلندی میهن اسلامی تلاش کنند.

وی با تاکید بر حمایت از حقوق کارگران تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی قانون حمایت از حقوق کارگران به تصویب رسید که این امر گام مهمی در راستای احقاق حقوق و پیگیری مطالبات کارگران بود از این رو در زمان حاضر نیز باید این قانون به طور جدی رعایت شود.

داعی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل مشکل کارگران معدن طلای آقدره در زمینه تعطیلی کارخانه اضافه کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد کارگران اخراج شده به کار دعوت شدند و از سوی دیگر کارگرانی که در این مدت بیکار بودند از حقوق بیمه بیکاری برخوردار شدند.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت های این شهرستان بیان کرد: برای سرمایه‌گذاری در بخش صنایع کوچک و خانگی باید توجه جدی شود چرا که در کنار کشاورزی و معادن، صنایع کوچک نیز می‌توانند نقش مکمل و خوبی برای ایجاد اشتغال در این شهرستان باشند و مشکل بیکاری در این شهرستان را حل کنند.

داعی در ادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم باصلابت و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و به دنیا ثابت می‌کنند که همچنان مدافع ارزش‌های انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

در این همایش 50 کارگر نمونه شهرستان تکاب با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول