اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان صنایع کوچک صورت می‌گیرد

حمایت از پایان‌نامه‌ها با موضوع صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر توسعه کارآفرینی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از حمایت از 362 پایان‌نامه در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا توسط این سازمان خبر داد.

حمایت از پایان‌نامه‌ها با موضوع صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین شفیع زاد صبح امروز در گردهمایی سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلی با هدف عارضه‌یابی و حل مشکلات صنایع کوچک و تقویت این صنایع جزو برنامه‌های مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است اظهار داشت: در حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی محدودیتی نداریم اما این پایان‌نامه‌ها باید کاربردی و اجرایی باشند.

وی سقف حمایت مالی از پایان‌نامه‌های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد را 10 میلیون ریال و دکترا را 20 میلیون ریال اعلام کرد.

سرپرست دفتر توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه با تاکید بر لزوم ارائه آموزش‌های ویژه صنایع کوچک و واحدهای تولیدی مستقر در شهرهای صنعتی، از رشد 20 درصدی برگزاری دوره‌های آموزشی در سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز بر اساس برنامه تدوین شده برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه صنعتگران از رشد 20 درصدی برخوردار می‌شود.

شفیع زاد افزود: در سال گذشته یک‌هزار و 621 دوره آموزشی توسط شرکت‌های شهرک‌های صنعتی در سطح استان‌های کشور برگزار شده و این سازمان بین 25 تا 55 درصد هزینه برگزاری دوره‌های آموزشی را به صورت یارانه پرداخت کرده است.

وی همچنین از برگزاری 295 تور صنعتی در سال گذشته در سطح کشور خبر داد.

سرپرست دفتر توسعه بنگاه‌ها و کارآفرینی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه از مهم‌ترین برنامه‌های امسال را شناسایی توان و ظرفیت‌های موجود در بخش صدور خدمات فنی و مهندسی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های کشور و واحدهای صنعتی فناوری استقرار شهرک‌های صنعتی اعلام و بیان کرد: علاوه بر آن امسال این سازمان در برگزاری جشنواره کارآفرینی و معرفی کارآفرینان برتر شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مشارکت فعال دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول