اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

راه‌اندازی اداره ثبت و اسناد بشرویه در حد شعار ماند/ وعده دولت محقق نشد

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: از مصوبات سفر ریاست جمهور به شهرستان بشرویه و قول مساعد استاندار خراسان جنوبی، راه‌اندازی اداره ثبت و اسناد در بشرویه بوده که تاکنون هیچ اقدامی برای راه‌اندازی آن انجام نشده است.

راه‌اندازی اداره ثبت و اسناد بشرویه در حد شعار ماند/ وعده دولت محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پور‌سلطانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار کرد: با آغاز به کار مجلس نهم و عضویت نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در کمیسیون برنامه و بودجه، رفع مسائل و مشکلات در شهرستان با پیگیری و رایزنی نماینده منتخب مردم در مجلس حل می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله مشکلات اساسی و خواسته عموم مردم شهرستان بشرویه، نبود اداره ثبت و اسناد است که راه‌اندازی آن از مصوبات سفر ریاست جمهور و با قول مساعد استاندار خراسان جنوبی و مسئول ثبت و اسناد کشور بوده که تاکنون در عمل هیچ اقدامی برای راه‌اندازی آن انجام نشده است.

فرماندار بشرویه ضمن خوشامد به نماینده منتخب و حضور در جلسه افزود: با توجه به مسافت 100 کیلومتری از فردوس و صدور اسناد و پروانه کسب و وثیقه‌های ملکی در اداره ثبت و اسناد این شهرستان و با توجه به عدم تکمیل چارت سازمانی آن اداره، مردم بشرویه در زمینه ثبت سند رسمی املاک خود با مشکل مواجه هستند.

پورسلطانی یادآور شد: با توجه به ارتقای بشرویه به شهرستان و استقرار ادارات دولتی، بعضی ادارات از جمله تامین اجتماعی و بنیاد مسکن همچنان به صورت نمایندگی اداره می‌شوند که نماینده منتخب نسبت به پیگیری این موضوع توجه داشته باشد.

وی استقرار ایستگاه قطار در کانکس و نبود ساختمان مجزا برای استراحت کوتاه مسافران در راه آهن را از دیگر مشکلات شهرستان عنوان کرد.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه عمده اشتغال و درآمد مردم شهرستان بشرویه در بخش کشاورزی و دامداری است، افزود: با مصرف بیش از 70 درصد برق در چاه‌های کشاورزی و بعد از قانون هدفمندی یارانه‌ها، مشکلات متعددی در زمینه عدم پرداخت یارانه برق به کشاورزان و دامداران وجود دارد.

پورسلطانی عدم تکمیل چارت سازمانی بیمارستان بشرویه که توسط خیران ساخته شده و کمبود اعتبار به این بخش را از دیگر مشکلات شهرستان مطرح کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، از ادارات و نهادهای دولتی انتظار می‌رود تا با بررسی خریدهای جاری و ساختمانی و تهیه آن از شهرستان، از واحدهای تولیدی حمایت کنند و گامی مثبت برای تحقق منویات رهبری بردارند.

فرماندار بشرویه از نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان خواست تا نسبت به پیگیری و رفع مشکلات شهرستان بشرویه اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول