اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 1200 میلیارد ریال محقق شد

اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در بشرویه

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه از اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی به طول 3 هزار و 200 متر در بشرویه خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده است.

اجرای پروژه دفع آب‌های سطحی در بشرویه

حسن سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه، اظهار کرد: به منظور دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی و هدایت آب‌ها به سمت کانال اصلی، پروژه کلان دفع آب‌های سطحی بشرویه آغاز شد.

وی ادامه داد: اعتبار این پروژه کلان 20 میلیارد ریال بوده که باید ظرف پنج سال اجرا شود و تاکنون به طول 3 هزار و 200 متر پروژه دفع آب‌های سطحی اجرا شده و یک‌هزار و 200 میلیارد ریال هزینه در‌بر‌داشته است که با تکمیل جدول‌گذاری و بهسازی معابر اصلی شهر، مرمت آسفالت نیز انجام می‌شود.

*طرح جدید روکش آسفالت بشرویه

شهردار بشرویه با اشاره به اینکه دفع آب‌های سطحی معابر بشرویه از نظر فنی در گذشته انجام نشده است، افزود: به دلیل حفاری‌های شرکت گاز، آب، برق و مخابرات و تخریب آسفالت معابر اصلی شهر و نیاز به اصلاح آسفالت فرسوده، طرح جدیدی برای روکش آسفالت معابر در نظر گرفته شد.

سلیمی تصریح کرد: 130 کیلومتر معابر خیابان‌های امام خمینی (ره)، بلوار انقلاب، مجتهد بشروی، ملاعبدالله بشروی در حال بهسازی و روکش آسفالت است که به محض اتمام آن، معابر فرعی شهر بشرویه نیز روکش آسفالت می‌شود.

وی از جدا‌سازی آب فضای سبز از آب شهری بشرویه خبر داد و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای تولید آب، شبکه‌ای به طول 35 کیلومتر برای جداسازی آب فضای سبز از آب شرب اجرا شده که با 80 درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون 14 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهردار بشرویه افزود: با اجرای این پروژه، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و قطره‌ای جایگزین سبک قدیمی می‌شود و صرفه‌جویی در مصرف آب را ممکن می‌کند.

سلیمی از دستگاه‌های اداری و مردم شهرستان بشرویه خواست تا با پرداخت به‌موقع عوارض و حقوق عمومی، شهرداری را در عمران و آبادانی شهر یاری کنند.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول