اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

مهاجرت در بشرویه بی‌رویه است/ مسئولان برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با توسعه بخش کشاورزی و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب علاوه بر ایجاد اشتغال از مهاجرت بی‌رویه در شهرستان بشرویه جلوگیری کنیم.

مهاجرت در بشرویه بی‌رویه است/ مسئولان برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه با اعضای شورای کشاورزی شهرستان بشرویه اظهار داشت: با توجه به فرمان امام راحل (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی و اقدام در زمینه آبادانی و عمران روستاها و شهرها، تغییر نگرشی در ارتباط با خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شد.

وی ادامه داد: تشکیل جهاد سازندگی و به تبع آن جهاد کشاورزی در کشور تبعات مثبتی به دنبال داشته و در این راستا نیز اقدامات موثری در راستای ساخت میهن اسلامی و آبادانی آن انجام شده است.

فرماندار بشرویه افزود: پس از تثبیت انقلاب اسلامی ایران، مسیر جهاد سازندگی تخصصی‌‌تر و نیروهای انسانی شاغل به کار در این مجموعه تحصیل کرده‌تر شده و در راه مکانیزه‌سازی کشاورزی و توسعه آن، پروژه‌های خوبی اجرا شده است.

پورسلطانی با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و محرومیت در شهرستان بشرویه تصریح کرد: با تدبیر و برنامه‌ریزی مناسب و در نظر گرفتن امکانات و محدودیت‌ها در شهرستان و با مدیریت مسئولان و همت کشاورزان و دامداران، همه مخاطرات و مشکلات بر سر راه توسعه کشاورزی و دامداری را به فرصت تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: توسعه کشاورزی و سرمایه‌گذاری گسترده در بخش‌های مختلف کشاورزی و دامداری و صنایع جدید علاوه بر افزایش درآمد و کاهش بیکاری موجب اشتغال پایدار شده و از مهاجرت بی‌رویه مردم شهرستان به شهرهای دیگر جلوگیری می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های جهاد کشاورزی در سال گذشته در راستای اجرای طرح‌های مختلف کشاورزی و ارائه تسهیلات به کشاورزان و دامداران افزود: سال 90 مبلغ 18 میلیارد ریال برای انجام این طرح‌ها هزینه شده است.

علی شفیعی اعتبارات و تسهیلات ارائه شده در بشرویه را نسبت به سال قبل از رشد چشمگیری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اشتغال بیشتر مردم بشرویه به کار کشاورزی و دامداری و خشکسالی‌های متوالی، فراهم کردن زیرساخت‌های بخش کشاورزی موثر بوده و سبب سهیم شدن مردم شهرستان در افزایش تولید ملی در کشور می‌شود.

وی یادآور شد: با تخصیص اعتبار لازم در بخش کشاورزی و برنامه‌ریزی مناسب و حمایت مسئولان از این بخش، کشاورزان به سود واقعی فروش محصولات خود رسیده و موجب رونق کشاورزی در منطقه می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول