اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف جذب سرمایه‌گذار

همایش «روزی برای خرم‌دره» برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش «روزی برای خرم‌دره» با هدف جذب سرمایه‌گذار به این شهرستان برگزار شد.

همایش «روزی برای خرم‌دره» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، فرماندار شهرستان خرم‌دره ظهر امروز در همایش «روزی برای خرم‌دره» با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذار به شهرستان، شناسایی ظرفیت‌های شهرستانی و ارائه راهکارهای لازم برای رفع موانع توسعه سرمایه‌گذاری شهرستان از اهداف برگزاری این شهرستان است.

رحیم نوری‌پور افزود: امیدوار هستیم که این همایش بتواند در توسعه شهرستان به ویژه در به ثمر نشستن شعار سال جاری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام بلندی بردارد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه این شهرستان دارای جمعیت 65 هزار نفری است، ابراز داشت: بیش از 53 هزار نفر از جمعیت شهرستان خرم‌دره در شهر خرم‌دره واقع هستند و بقیه در روستاهای شهرستان اسکان دارند.

وی تاریخ خرم‌دره را یکی از افتخارهای بزرگ این شهرستان دانست و بیان داشت: بر اساس یافته‌های تپه خالصه خرم‌دره، این شهر قدمت 8 هزار ساله دارد.

نوری‌پور به میزان باسوادی مردم خرم‌دره اشاره و گفت: این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان استان در سال 88 جشن باسوادی برگزار کرده و در حال حاضر این شهرستان بالاترین میزان تحصیلات استان را دارا است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرم‌دره اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی مناسب، فضای طبیعی خرم‌دره، وجود راه‌های مواصلاتی و نزدیک بودن به مرکز کشور و استان از ویژگی‌های بارز این شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: راه خرم‌دره به شمال در حال احداث است و امیدوار هستیم که با پیگیری‌های لازم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی به وجود معادن مختلف به ویژه گرانیت در خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 50 واحد بزرگ و کوچک در شهرستان استقرار دارند.

نوری‌پور اضافه کرد: حضور سرمایه‌گذار در شهرستان خرم‌دره به دلیل نزدیکی به مرکز کشور و استان زنجان می‌تواند مفید واقع شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول