اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

پلمپ ورزشگاه خرم‌دره برای بررسی است و جنبه تنبیهی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: پلمپ ورزشگاه خرم‌دره به منظور تحقیقات و بررسی بیشتر است و جنبه تنبیهی ندارد.

پلمپ ورزشگاه خرم‌دره برای بررسی است و جنبه تنبیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس ار زنجان، جعفر گل‌محمدی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران با اظهار تاسف از اتفاق رخ داده در شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با عاملان این حادثه برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حادثه خرم‌دره باید هماهنگی لازم با مسئولان اجرایی در این بخش صورت می‌گرفت، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، کمترگویی و کم‌ دقتی برخی از مسئولان است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از علل وقوع حادثه خرم‌دره سهل انگاری و بی‌مبالاتی بوده است، افزود: حادثه خرم‌دره از حوادث استان زنجان است و همین امر تاثر همگان را برانگیخت.

*مسئولان ذیربط باید در مراسم خرم‌دره حضور پیدا می‌کردند

گل‌محمدی در ادامه با اشاره به اینکه متولیان باید مجوز مورد نظر را از مسئولان ذیربط در خرم‌دره اخذ می‌کردند، افزود: حتی در صورتی که متولیان برگزاری مراسم نیز مجوزهای لازم را از مسئولان اجرایی اخذ نکرده‌اند، نیز مسئولان شهرستان باید حضور پیدا کرده و بر اجرای این برنامه نظارت می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر موضوعی که وجود دارد، رسیدگی به تخلفات متخلفان و همچنین مجازات عاملان حادثه خرم‌دره است.

*بازداشت مدیر اجرایی برنامه خاله شادونه

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به بازداشت مدیر اجرایی برنامه خاله شادونه اضافه کرد: از همان دقایقی که این اتفاق رخ داد، دادستان خرم‌دره وارد عمل شده و تحقیقات در این زمینه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان قضایی در شهرستان خرم‌دره با حضور در صحنه و اخذ شکایت از اولیای کودکان کشته شده در این حادثه اقدامات خود را در زمینه بررسی این حادثه انجام دادند.

گل‌محمدی تاکید کرد: فیلم حادثه خرم‌دره و همچنین سهل‌انگاری در حادثه خرم‌دره توسط مسئولان اجرایی در این بخش مورد بررسی قرار گرفته و عاملان این حادثه مجازات می‌شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زمینه بازداشت ملیکا زارعی افزود: حضور ملیکا زارعی در کلانتری یا دستگاه قضایی مربوط به منزله بازداشت این شخص نبوده و حضور این شخص در مکان‌های مذکور صرفا برای بررسی بیشتر پرونده بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به پلمپ سالن خرم‌دره اظهار کرد: پلمپ این سالن برای تنبیه شخص یا گروه خاصی صورت نگرفته و هدف از پلمپ این سالن انجام تحقیقات بیشتر در مورد حادثه است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت هر سالن از هر نوع مشخص است و کسی حق پذیرش بیشتر افراد را در این سالن ندارد.

گل‌محمدی تاکید کرد: در حال حاضر نیز بررسی‌ها به منظور مشخص شدن وضعیت سالن و اینکه چرا یکی از خروجی‌ها بسته و چرا یکی باز بوده است، در حال بررسی است.

وی در پایان با تاسف از حادثه رخ داده در خرم‌دره آمار نوگلان پرپر شده در این حادثه را سه کودک اعلام کرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول