اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

جریان‌شناسی و منافق‌ستیزی از بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: جریان‌شناسی و منافق‌ستیزی از بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری بود.

جریان‌شناسی و منافق‌ستیزی از بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمد غفاری در این جلسه که در آستانه فرارسیدن روز معلم و در زادگاه شهید مطهری برگزار شده بود در سخنانی جریان‌شناسی و منافق‌ستیزی را از بارزترین خصوصیت‌های این شهید بزرگوار عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های یاد شده همواره سبب به زحمت افتادن منافقان و انزوای آنها در سال‌های پس از انقلاب شد.

وی با تشریح جو حاکم بر فضای بین‌المللی و منطقه‌ای، به بیان تأثیرات مثال‌زدنی انتخابات مجلس نهم پرداخت و افزود: تقویت وجهه عزتمندانه ایران در جامعه جهانی یکی از مهم‌ترین ارمغان‌های حماسه مردم در 12 اسفند است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی اثربخش بودن مذاکرات استانبول و اعلام آمادگی دیگر کشورها برای میزبانی از مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی را پیامی آشکار به دشمنان نظام دانست و بیان کرد: لطف الهی، رهبری با درایت مقام عظمای ولایت، بصیرت و وظیفه‌شناسی مردم در کنار تلاش و سلامت عوامل برگزاری انتخابات مجلس نهم چهار رکن به منصه ظهور رسیدن این حضور حماسی بود.

غفاری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فرماندار جدید فریمان، روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، احمدآباد و رضویه را بی‌نقص ارزیابی کرد و افزود: برگزاری این انتخابات در حوزه مذکور نشان داد که سرپرست فرمانداری این شهرستان شایستگی تصدی سمت فرمانداری را داراست.

مجتبی بزم‌آرا فرماندار فریمان نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم پرداخت و از مسئولان خواست تا در برگزاری یادواره علامه شهید مطهری از تمام ظرفیت‌های دستگاه خود بهره گیرند.

وی هم‌چنین با اشاره به افزایش برخی نارضایتی‌ها از نحوه ارائه تسهیلات تأکید کرد: رؤسای بانک‌‌ها نباید تضمین‌هایی فراتر از قانون را از متقاضیان اخذ وام به عمل آورند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول