اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شرکت در انتخابات مصداق مبارزه با کفار و منافقین است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شرکت در انتخابات مصداق مبارزه با کفار و منافقین بوده و نیز تلاشی موفق برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان تلقی می‌شود.

شرکت در انتخابات مصداق مبارزه با کفار و منافقین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی امروز پس از اینکه رای خود را به صندوق سیار 408 انداخت، در جمع خبرنگاران با اشاره به دسیسه‌های دشمنان اظهار کرد: در شرایط فعلی به اعتراف رهبران بیداری اسلامی در کشورهای مختلف‌، نظام اسلامی ایران الگو و الهام‌بخش مردم مسلمان منطقه است.

وی افزود: استکبار جهانی تلاش زیادی برای جلوگیری از گسترش رهبری ایران در مبحث بیداری اسلامی انجام می‌دهد و در حالی که اقدامات گذشته آنها تاثیری در این زمینه نداشته به دنبال تضعیف انتخابات در جمهوری اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمنان تضعیف اصل انتخابات در ایران را دنبال می‌کنند، گفت: آنها به دنبال ایجاد فضایی نامطلوب در کشور ما هستند بنابراین شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در این مسئله، مبارزه‌ای قدرتمندانه با همه این نقشه‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات مصداق مبارزه با کفار و منافقین بوده و نیز تلاشی موفق برای خنثی کردن نقشه‌های دشمنان تلقی می‌شود.

عبداللهی با اشاره به جمهوریت نظام اسلامی افزود: در ایران همه مسئولین توسط مردم انتخاب می‌شوند و ملت به وسیله نمایندگان خود در مجلس بر کار دولت و وزرا نظارت می‌کنند ضمن اینکه نظام ایران، اسلامی بوده و ضروری است که کار اصلی آن امر به معروف و نهی از منکر باشد و تحقق این مسئله نیز در سطح کلان و در سراسر کشور تنها توسط مجلسی مطلوب و الگو صورت خواهد گرفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سیاست و اقتصاد مطلوب و الگو از طریق مجلسی الگو صورت می‌گیرد و این نهاد مردمی، ابزاری کارآمد برای تحقق سیاست‌های جهاد اقتصادی ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه قوانین مطلوب مصوب شده توسط مجلس کارآمد موجب افزایش سطح فرهنگی کشور خواهد شد، اظهار کرد: ارزش‌های الهی باید در جامعه گسترش یابند و این مسئله‌ای است که شهدای گرانقدر انقلاب و امت حزب‌الله از ما انتظار دارند.

عبداللهی ادامه داد: مجلس قانون‌گذاری وسیله‌ای برای تصویب قوانین مثبت و تاثیرگذار در زمینه‌های گوناگون فرهنگی چون عفاف و حجاب به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول