اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی صورت گرفت

اختصاص 3 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی گفت: سه میلیارد و 374 میلیون ریال اعتبار برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد این استان اختصاص یافته است.

اختصاص 3 میلیارد ریال برای احداث مجتمع فرهنگی ورزشی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد خراسان‌شمالی، علی نوری اظهار کرد: عملیات اجرایی سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی کمیته امداد این استان آغاز شد. 

وی با بیان اینکه این مجتمع در محل محوطه اداره‌کل کمیته امداد خراسان‌شمالی در حال ساخت است، افزود: هم‌اکنون ساخت این سالن در مرحله خاک‌برداری و پی‌سازی است.

سرپرست مدیریت مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان‌شمالی گفت: ناظران و مسئولان مربوطه بر ساخت این سالن نظارت و کنترل دارند تا ساخت آن ایمن و مطمئن باشد.

وی مساحت این مجتمع ورزشی را هزار و 126 متر مربع عنوان کرد و افزود: اعتبارات آن نیز از محل دور دوم سفر هیئت دولت به استان تأمین می‌شود.

نوری در خصوص اهمیت ساخت این مجتمع برای کمیته امداد خاطرنشان کرد: در حقیقت با ساخت سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی، برنامه‌های مختلف ویژه مددجویان و کارکنان کمیته امداد در این محل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول