اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل سفید در شهرستان سوادکوه:

احاطه اطلاعاتی وزارت اطلاعات در کشورمان مشهود است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پل سفید در شهرستان سوادکوه دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای توسط وزارت اطلاعات را بیانگر احاطه اطلاعاتی آنان در مسائل مختلف ذکر کرد.

احاطه اطلاعاتی وزارت اطلاعات در کشورمان مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای از آنان قدردانی کردند.

* بعثت پیامبر (ص) ارزش‌های انسانی را دگرگون کرد

حجت‌الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب در سوادکوه با گرامیداشت مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، بیان داشت: بعثت پیامبر (ص) ارزش‌های انسانی را دگرگون کرد و تمام رسم‌های ایام جاهلیت را به قوانین عادلانه اسلامی تبدیل کرد.

امام جمعه زیراب تصریح کرد: انقلاب ارزش‌ها، تهذیب نفوس و تربیت انسان‌های مستعد، قرار گرفتن انسان در مسیر عبودیت کامل خدای متعال، تحکیم وحدت انسان‌ها، ترویج فضائل اخلاقی، ایجاد توسعه و عدالت از عوامل مهم بعثت پیامبر اکرم (ص) بود.

وی با تسلیت ایام شهادت امام کاظم(ع)، خاطرنشان کرد: امام کاظم(ع) همانند دیگر امامان معصوم (ع) برای احیای فرهنگ اسلام و گسترش ارزش‌های الهی در طول امامت 35 ساله خویش تمام مشکلات و سختی‌ها را به جان خرید و به فرهنگ صبر و مقاومت در راه اسلام معنای حقیقی بخشید.

محمودیان با اشاره به هفته جهاد کشاورزی، گفت: کشاورزی محورهای مهم توسعه اقتصادی و اجتماعی و از ارکان مهم حفظ استقلال و امنیت اقتصادی کشور است.

این مسئول از خدمات سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل قاتلان دانشمندان هسته‌ای قدردانی کرد.

* اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای قابل تقدیر است

حجت الاسلام محمد مهدوی امام جمعه شیرگاه نیز با تاکید بر این مطلب که اسلام، دین معرفت و اخلاق‌مداری است، بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) تلاش کرد تا با پالایش نفوس مردم و بدون اجبار، آنان را به دین اسلام فرا بخواند و جهاد با برخی از طوایف نصاری و یهود به دلیل طغیانگری آنان بوده است.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به این مطلب که بی‌توجهی به احکام الهی مانع از الهی شدن انسان می‌شود، گفت: دینداری و تزکیه نفس راه شهدایی مثل شهید شهریاری را روشن کرد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) اضافه کرد: تبلیغات از اصول مهم در گسترش مفاهیم دینی است و باید برای نهادینه کردن ارزش‌ها و همگانی کردن مفاهیم دینی در جامعه تلاش کرد.

این مسئول با اشاره به دستگیری قاتلان دانشمندان هسته‌ای، ادامه داد: اقتدار سربازان گمنام امام زمان در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای قابل تقدیر است.

* احاطه اطلاعاتی وزارت اطلاعات مشهود است

حجت الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید نیز با اشاره به صفات مومنین  بیان داشت: نرم‌خویی از صفات مومنین برای جلب قلوب است.

امام جمعه پل سفید با اشاره به بعثت حضرت رسول (ص)، یادآور شد: بعثت آخرین رسول الهی با نعمات بزرگ انسانی و نزول بزرگ‌ترین معجزه الهی همراه بوده که مفاهیم زندگی الهی و معنوی را به انسان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی یادآور شد: حمایت از تولید ملی با حضور تلاشگرانی مثل جهادگران به دست می‌آید که در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان سنگر سازان بی‌سنگر معروف بودند.

قربانی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی بعد از دفاع مقدس نیز با فعالیت‌های جهادی در عرصه تولید و خدمات‌رسانی فعال بوده است.

این مسئول با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) به بیان برخی از صفات امام هفتم اشاره کرد و متذکر شد: ائمه ما در ترویج احکام نورانی اسلام از جان خود گذشتند.

امام جمعه پل سفید، دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای توسط وزارت‌اطلاعات را بیانگر احاطه اطلاعاتی آنان در مسائل مختلف ذکر کرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول