اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پرورشی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم خبر داد

ارائه تخفیف ویژه برنامه‌های تابستانی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان قم گفت: دانش‌آموزان کم‌بضاعت برای شرکت در کلاس‌های تابستانی تخفیف دریافت می‌کنند.

ارائه تخفیف ویژه برنامه‌های تابستانی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت

ناصر حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به شرکت 36 هزار دانش‌آموز در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: به منظور استفاده تمام اقشار از این برنامه‌ها اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از دانش‌آموزان کم‌بضاعت حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: این دانش‌آموزان با مراجعه به مراکز اوقات فراغت تابستانی و ارائه مدارک مورد نیاز می‌توانند از تخفیف‌های ویژه در این زمینه استفاده کنند و در برخی موارد خدمات به صورت رایگان به این دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت مربوط به تمام دانش‌آموزان است و همه باید از این برنامه‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای برنامه‌های اوقات فراغت برای آموزش و پرورش کسب درآمد نیست افزود: تلاش کرده‌ایم تا هزینه‌ای برای ثبت‌‌نام در این کلاس‌ها در نظر بگیریم که برای تمام دانش‌آموزان قابل پرداخت باشد.

حمزه‌ای گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های تابستانی در آموزش و پرورش استان ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی است و مبلغی که از دانش‌آموزان دریافت می‌شود، حکم کمک هزینه را دارد.

وی با اشاره به خدماتی که در تابستان امسال به دانش‌آموزان ارائه می‌شود ابراز داشت: تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در پایگاه‌های تابستانی از اردوگاه‌های استان به صورت رایگان استفاده خواهند کرد و در چندین نوبت نیز به استخر می‌روند.

حمزه‌ای افزود: نمایش فیلم در سینما تربیت و بازدید از موزه‌های استان قم از دیگر فعالیت‌هایی است که برای دانش‌آموزان در تابستان در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: بازدید از موزه حرم مطهر حضرت معصومه(س) و موزه علوم و فنون و خلاقیت در ایام تابستان برای دانش‌آموزان رایگان خواهد بود و هزینه آن را معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش پرداخت خواهد کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه فراغت بیکاری نیست افزود: مدرسه تعطیل می‌شود اما تعلیم و تربیت هرگز تعطیل نخواهد شد، از این‌رو برنامه‌های اوقات فراغت باید طوری طرح‌ریزی شود که به تربیت نوجوانان کمک کند.

وی اضافه کرد: احساس مسئولیت اولیاء دانش‌آموزان در این زمینه یک موضوع پر اهمیت است و نباید با این مقوله سطحی برخورد کرد.

حمزه‌ای عنوان داشت: باید با استفاده از ایام تابستان کاری کنیم تا دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مهارتی به خودباوری رسیده و استعدادهای خود را کشف کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول