اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

پیکر 3 شهید گمنام در بام ملایر آرام گرفت

خبرگزاری فارس: پیکر پاک سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در المان شهدا در بام ملایر آرام گرفت.

پیکر 3 شهید گمنام در بام ملایر آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، امروز در مراسم تشییع پیکر پاک سه تن از شهیدان گمنام دفاع مقدس مردم شهید پرور شهرستان ملایر یک بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های امام و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

امروز مردم آمده بودند که بگویند "ای شهیدان ما هستیم و راهتان را ادامه می‌دهیم".

 ساعت‌های نخستین صبح روز شنبه 27 خردادماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، مراسم تشییع و تدفین سه لاله گلگون‌کفن از مقابل مسجد فاطمیه شهر ملایر آغاز شد.

در این آیین مردم داغدار ملایر، پیکر پاک این لاله به خون خفته را بر روی دست‌هایشان تا میدان امام حسین(ع) این شهر بدرقه کردند و در سوگ این عزیزان به خون خفته بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

در ادامه پس از اقامه نماز بر پیکر پاک سه شهید گمنام که توسط امام جمعه ملایر در میدان امام حسین(ع) این شهر برگزار شد پیکر مطهر شهدای گمنام از مسیر بلوار شهید مطهری، خیابان 32 متری، خیابان شهید موسوی و جاده سلامت به سمت بام ملایر تشییع شد.

باز هم مردم ملایر با حضور گسترده و عاشقانه خود افتخاری دیگر را در تاریخ به ثبت رساندند و با شهیدان گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

حضور خیل عظیم دلدادگان شهدا، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان سازمان‌ها و نهادها، نمایندگان مجلس و اقشار مختلف مردم در این مراسم وصف ناشدنی بود.

سه شهید گمنام عملیات فاو والفجر هشت که 16، 19 و 20 ساله بودند، برای همیشه در المان شهدا واقع در بام ملایر آرام گرفتند و قرار است مراسم هفتم این شهدا صبح روز جمعه هفته جاری در قبور مطهر سه شهید گمنام با قرائت دعای ندبه برگزار شود.

در این مراسم میثاق‌نامه‌ای با شهدای گمنام قرائت و با حضور اقشار مختلف مردم، زیارت عاشورا به صورت دسته‌جمعی قرائت شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول