اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مردم شهیدپرور انجام شد

وداع مردم قرچک با پیکر مطهر شهید گمنام

خبرگزاری فارس: مراسم وداع با پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور پرشور مردم خداجو و همیشه در صحنه قرچک برگزار شد.

وداع مردم قرچک با پیکر مطهر شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم باشکوه و معنوی وداع با یک شهید گمنام روز گذشته با حضور پرشور مردم مومن و ولایی قرچک برگزار شد.

مردم شهیدپرور قرچک پس از حضور در آیین عبادی ‌ـ سیاسی نماز جمعه پیکر شهید گمنام را بر روی دوش خود تشییع و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حال و هوای دیگری قرچک را فرا گرفته و بوی شهادت این شهر را فرا گرفته بود و هم‌رزمان و مردم ولایی شهر قرچک با اشک دیده از این شهید گمنام درخواست شفاعت می‌کردند.

حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امام موسی کاظم (ع) صبر و استقامت زیادی در مقابل ناپاکی‌های زمانشان داشتند و با این سعه صدر خود بر لزوم صبر در برابر ناملایمت‌ها و سختی‌ها به مردم هشدار دادند.

امام جمعه قرچک اظهار داشت: انبیا همواره در معرض ناسزای مشرکان بودند و پی در پی سنگ‌اندازی‌ها و ناملایمت‌های بسیاری برای این عزیزان وجود داشت اما آن بزرگواران هرگز از مقام صبر و بردباری فاصله نمی‌گرفتند و لحظه‌ای از یاد خداوند غافل نبودند.

اسماعیلی در پاسخ به خبرنگار فارس در ارتباط با دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای خاطرنشان کرد: از سربازان گمنان امام زمان (عج) در عملیات غرورآفرین دستگیری عاملان ترور شهدای هسته‌ای تشکر می‌کنیم که با تلاش خود بار دیگر اقتدار و عزت نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و توانستند با دستگیری تروریست‌های هسته‌ای در یک عملیات پیچیده، دل رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شهدای کشور به‌ویژه خانواده‌های شهدای هسته‌ای و مردم غیور ایران اسلامی را شاد کنند.

امام جمعه قرچک در پایان عنوان کرد: عوامل اصلی تروریست‌ها که با همکاری موساد و اسرائیل غاصب با ترور دانشمندان هسته‌ای ما قصد ایجاد اختلال در امنیت کشور را داشتند، اکنون در زمان اوج ادعا و رجزخوانی‌هایشان در دام افتادند و رحمت خدا بر سربازان گمنام امام زمان (عج) باد.

این گزارش حاکی است، مراسم تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، جمعی از مسئولان و مردم ولایی و همیشه در صحنه قرچک پس از اقامه نماز عصر برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول