اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت امام هفتم صورت گرفت

تشییع پیکر 2 شهید گمنام بر دوش مردم شهرکرد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام امروز بر دوش مردم شهرکرد تشییع شد و پس از اقامه نماز در دانشگاه علوم پزشکی این شهر آرام گرفتند.

تشییع پیکر 2 شهید گمنام بر دوش مردم شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس ظهر امروز از مقابل امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد بر دوش اقشار مختلف مردم شهیدپرور شهرکرد با شعارهای شهیدان زنده‌اند الله‌اکبر، یاد امام و شهدا زنده باد، رهبر ما خامنه‌ای زنده باد، تشییع شد.

پیکر پاک این دو شهید پس از اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در رحمتیه به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در جمع تشییع‌کنندگان پیکر این دو شهید در میدان انقلاب شهرکرد با بیان اینکه شهدا زنده، پاینده و جاویدند، اظهار داشت: زنده بودن شهدا متفاوت از زنده بودن جسمانی ماست، زندگی و حیات شهدا ملکوتی است و در محضر خداوند از فهم، درک و حیات کامل برخوردارند.

وی افزود: قرآن پاسخ صریح و روشنی برای کسانی که القا می‎کنند که شهیدان مانند دیگران می‌میرند و حیاتی ندارند، دارد.

امام جمعه شهرکرد افزود: به طریق اولی اولیاء شهیدان نیز زنده‌اند و حلال مسائل و مشکلات ما هستند، ما به این مسئله باور داریم که اجتماع پرشکوه امروز نشانه این باور است چراکه با صرف پول و امثال آن نمی‎توان نظیر آن را ایجاد و مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران راه، یاد و نام شهدا را ماندگار می‎داند، افزود: امروز مردم شهرکرد پیمان خود را با شهدا تازه کرده و آمده‌اند تا در محضر این دو شهید بگویند اجازه نمی‎دهیم پرچمی را که شهدا در دنیا برافراشته‌اند، آسیبی ببیند.

‎نکونام اتحاد و همدلی زیر یک پرچم و حول محور ولایت ‌فقیه، پایبندی به دین و دفاع از نظام اسلامی را از جمله مطالبات شهدا از ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: همه تلاش دشمن معطوف به مخدوش کردن چهره ولایت فقیه در جامعه است که ناکام گذاشتن دشمن در مخدوش کردن قداست چهره ولایت وصیت و سفارش شهدا و شرط ادامه راه آنان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول