اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آشنایی نسل جوان با فرهنگ شهادت

طرح مطالعاتی شهید در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری طرح مطالعاتی شهید در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواهران استان قم به منظور ترویج فرهنگ شهادت خبر داد.

طرح مطالعاتی شهید در قم برگزار می‌شود

سیده معصومه طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: 132 کانون فرهنگی و هنری مساجد در قم به خواهران اختصاص دارد که از این تعداد 93 کانون تفاهم‌نامه‌ای برای اوقات فراغت تابستان امضا کردند.

وی به برگزاری اردوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: ظرفیت و سهمیه این اردو بر اساس تعداد اعضای کانون‌ها تعلق می‌گیرد به طوری که 700 نفر برای خواهران و 2 هزار نفر سهمیه برای برادران اختصاص پیدا کرده است.

مسئول واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم برگزاری حلقه معرفت در 140 کانون فرهنگی و هنری مساجد و کلاس‌های قرآنی در 100 کانون فرهنگی و هنری را از دیگر فعالیت‌های این کانون در اوقات فراغت تابستان ذکر کرد.

وی با اشاره به طرح رویش گفت: 80 کانون فرهنگی و هنری مساجد خواهران خواستار شرکت در این بخش بودند به طوری که در این بخش دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ثبت و ارائه می‌شود.

طباطبایی به برگزاری نخستین دوره طرح مطالعاتی شهید اشاره کرد و افزود: در این طرح کتاب‌هایی از سوی دبیرخانه کانو‌ن‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم معرفی و از سوی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اختیار اعضا قرار داده می‌‌شود و سپس برندگان این طرح اعلام شده و جوایزی به آنها تعلق می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: طرح مطالعاتی شهید به ترویج فرهنگ شهید و شهادت پرداخته تا نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول