اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

استقبال گرم مردم نوشهر از قهرمان کشتی آسیا

خبرگزاری فارس: مردم نوشهر صبح امروز از قهرمان مسابقات کشتی رده جوانان آسیا استقبال گرمی کردند.

استقبال گرم مردم نوشهر از قهرمان کشتی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، عبدالله قمی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا که در کشور قزاقستان برگزار شد، صبح امروز در میان مردم ورزش‌دوست و مسئولان وارد نوشهر شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نوشهر در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از این کشتی‌گیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جوانان ورزشکار و قهرمان کشتی نوشهر بار دیگر توانستند در مسابقات خارج از کشور و این بار در سطح آسیایی خوش بدرخشند.

مهدی توکلی اظهار داشت: در وزن 120 کیلوگرم این دوره از مسابقات در دو رشته فرنگی و آزاد دو کشتی‌گیر از نوشهر به مدال طلای مسابقات دست پیدا کردند.

وی با اشاره به کسب مدال طلای عبدالله قمی در قسمت کشتی آزاد این دوره از مسابقات که در قزاقستان برگزار شد، ادامه داد: مهدی پورشیخ نیز در همین وزن و در کشتی فرنگی به مدال طلای این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

توکلی تصریح کرد: مجید رمضانی مربی ارزنده نوشهری نیز به عنوان مربی تیم ملی کشتی جوانان را همراهی می‌کرد که توانستند به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند.

این مسئول با اشاره به اینکه این جوانان تا دو ماه آینده عازم مسابقات جهانی کشتی خواهند شد ابراز امیدواری کرد مدال طلای جهانی این دوره از رقابت‌ها سهم کشتی‌گیران نوشهری باشد.

در ادامه عبدالله قمی دارنده مدال طلای مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رقابت‌های سخت و نفس‌گیری در این دوره از رقابت‌ها شاهد بود، ابراز داشت: با تمام ناداوری‌های موجود، تیم ایران توانست قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود.

وی با اشاره به رقابت‌هایی که در این دوره از مسابقات صورت گرفت، تصریح کرد: سطح مسابقات آسیایی با حضور تیم‌های قدرتمند آسیایی بسیار بالا بود.

به گزارش فارس، عبدالله قمی در کشتی نخست خود دونگ هاجینگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت، وی در این مرحله کیم جی یونگ از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. قمی در دیدار فینال نیز استندر از هند را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول