اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شامگاهی به یاد ماندنی

بهشهری‌ها از قهرمان کشتی آسیا استقبال کردند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان بهشهر، در شامگاه به یاد ماندنی از فرزاد عموزاد کشتی‌گیر این شهر که در مسابقات قهرمانی آسیا مقام سوم را کسب کرد، استقبال کردند.

بهشهری‌ها از قهرمان کشتی آسیا استقبال کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، فرزاد عموزاد خلیلی که هفته گذشته به مسابقات کشتی آزاد جوانان آسیا در آلماتی قزاقستان اعزام شده بود توانست در دیدار رده‌بندی پس از غلبه بر «یو سئو هونگ» از کره جنوبی به مدال سوم آسیا در وزن 55 کیلوگرم دست پیدا کند.

این کشتی‌گیر جوان و خوش آتیه مازندرانی شامگاه امروز پنجشنبه مورد استقبال مسئولان شهرستانی و مردم کشتی‌دوست بهشهر به ویژه فرماندار و رئیس شورای عالی ورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیئت کشتی و جمع دیگری از مسئولان قرارگرفت.

 

در مراسم استقبال از این قهرمان کشتی، فرماندار بهشهر با تبریک به جامعه کشتی استان و شهرستان بهشهر، اظهار داشت: این شهرستان به داشتن کشتی‌گیران و قهرمانان نسل قدیم همچون محمود جانلوها، اکبر و اصغر بذری و مهدی لاریجانی و امروز هم عزیزان و یلانی همچون فرزاد عموزاد و بهنام احسانپور می‌بالد.

محمدرضا البرزی  به بهنام احسانپور و فرزاد عموزاد  که در  لیست هشت نفره تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی کشتی آزاد رده جوانان قرار دارند قول داد که اگر هر کدام از آن ها یا هر دو بتوانند با گردن آویز طلا به میهن عزیزمان باز گردند  به آنان یک دستگاه خودرو تقدیم کند.

رئیس شورای عالی ورزش شهرستان بهشهر در ادامه، گفت: کشتی بهشهر در عرصه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد و ادعا می‌کنیم هر کجا که نام کشتی ایران می‌درخشد جوانانی از خطه بهشهر هم حضور دارند.

به گزارش فارس، از آن جا که خلیل‌شهری‌ها در تعصب نظیر ندارند و با کارناوالی از جوانان دیار خود، خود را به بهشهر رسانده بودند، پس از تمام شدن مراسم استقبال در بهشهر، فرزاد عموزاد را تا خلیل‌شهر، زادگاهش همراهی و در ورودی شهر با استقبال گرمی از او پذیرایی کردند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول