اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی:

توجه به منش‌های پهلوانی در کشتی یک اصل باشد

خبرگزاری فارس: نائب رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی توجه به منش‌های پهلوانی در کشتی را به عنوان یک اصل، مورد تاکید قرار داد.

توجه به منش‌های پهلوانی در کشتی یک اصل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن رنگرز بعد از ظهر امروز در جمع اعضای مجمع انتخاباتی هیئت کشتی خراسان‌شمالی اظهار کرد: رئیس هیئت کشتی باید به منش‌های پهلوانی توجه و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اخلاق و منش‌های پهلوانی در رأس فعالیت‌های ورزش کشتی باید قرار بگیرد، تصریح کرد: استفاده از خرد جمعی و پیشکسوتان در این راستا مورد توجه هیئت‌ها قرار گرفته تا کشتی به جایگاه خود برسد.

رنگرز توجه به ظرفیت‌های مغفول مانده و به بالفعل درآوردن استعدادها و ظرفیت‌های بالفعل در کشتی استان را ضروری عنوان کرد و گفت: هیئت کشتی خراسان‌شمالی در این زمینه اهتمام لازم را داشته تا کشتی خراسان‌شمالی به جایگاه خودش در کشور برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی هم در این نشست نسبت به اجرایی‌شدن برنامه‌های دومین رئیس جدید هیئت کشتی استان ضرب‌العجل تعیین کرد.

علی روشن با اشاره به اینکه این نخستین انتخابات هیئت‌های ورزشی استان پس از انتصابش به سمت مدیرکل ورزش و جوانان است، تصریح کرد: بر همین اساس شش‌ ماه به رئیس جدید مهلت داده شده تا برنامه‌های خودش را برای توسعه ورزش کشتی در استان اجرایی کند.

وی با بیان اینکه با تمام وجود در خدمت ورزش استان قرار داریم، گفت: اگر هیئت‌های ورزشی در راستای وظایفی که بر عهده داشته موفق عمل نکنند، تصمیمات دیگری می‌گیریم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول