اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالوس:

گروه 1+5 فرصت ادامه مذاکره با ایران را از دست ندهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالوس گفت: از گروه 1+5 می‌خواهیم دیوار بی‌اعتمادی را محکم‌تر نکنند و فرصت ادامه مذاکره با ایران را از دست ندهند.

گروه 1+5 فرصت ادامه مذاکره با ایران را از دست ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی‌نوری امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چالوس گفت: شاهد گرانی افسار گریخته در سطح جامعه هستیم و داد مردم را درآورده و تنها دل‌خوشی مردم به ارزان بودن نان بود که آن هم بدون هیچ حساب و کتابی گران شد و هیچ برخوردی هم با عوامل آن نشد.

* هر روز شاهد بی‌کیفیت شدن نام و حجم کم آن هستیم

وی ادامه داد: از طرفی هر روز شاهد بی‌کیفیت شدن نام و حجم کم آن هستیم.

امام جمعه چالوس با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این نشست به پویایی و زنده بودن و سلامت مجلس تاکید کرد.

این مسئول بیان داشت: مقابله با زیاده‌خواهی استکبار باید نخستین شرط و عمل مجلس باشد و نمایندگان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

راشدی‌نوری تاکید کرد: در بحث سلامت مجلس نمایندگان باید ابتدا مراقبت و نظارت بر خودشان را قبل از نظارت بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

* تشکر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل ترور هسته‌ای دانشمندان

امام جمعه چالوس تاکید کرد: مجلس باید در تصمیم‌گیری‌ها و در تصمیم‌سازی‌های خود از حاشیه‌سازی و حاشیه‌پردازی به دور باشد و نباید شعار وحدت و همدلی برای اختلاف باشد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان باید به فکر موکلانی باشند که از حداقل امکانت زندگی نیز محروم هستند و باید مراقب رفتار و کردار خود در نزد مردم باشند.

خطیب جمعه چالوس با تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در پی دستگیری تمام عوامل ترور هسته‌ای دانشمندان گفت: این امر موجب شد تا دشمنان ایران بیش از پیش به ضعف و ناتوانی و در مقابل به قدرت ایران پی ببرند.

* گروه 1+5 فرصت ادامه مذاکره با ایران را از دست ندهند

وی ابراز داشت: آمریکا، صهیونیست و دشمنان ایران با تخصیص بودجه ویژه‌ای برای استخدام عوامل خودفروخته داخلی برای ترور دانشمندان هستند تا ایران را از دستیابی به انرژی هسته‌ای دور کنند و هر روز به فکر توطئه‌ای جدید هستند.

راشدی‌نوری تصریح کرد: ملت ایران راه خود را شناخت و با فکر دانشمندان و شجاعت و تدبیر رهبر فرزانه ایران این راه را ادامه می‌دهد تا به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

این مسئول تاکید کرد: از گروه 1+5 می‌خواهیم دیوار بی‌اعتمادی را محکم‌تر نکنند و فرصت ادامه مذاکره با ایران را از دست ندهند.

* بی‌خیالی مسئولان نگران‌کننده است

وی اذعان داشت: این روزها شاهد ورود مسافران به دلیل گرما و ایام تعطیلات به شمال کشور هستیم که رعایت نکردن حجاب، عفاف، هتاکی و بی‌حرمتی به فرهنگ اصیل مردم بومی موجب نگرانی خانواده‌ها شده و بی‌خیالی مسئولان نگران‌کننده است.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول