اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

صهیونیست‌ها بار دیگر توسط نیروهای اطلاعاتی ایران‌‌ رسوا شدند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: دستگیری عوامل اصلی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران رسوای صهیونیست‌ها را به دنبال دارد.

صهیونیست‌ها بار دیگر توسط نیروهای اطلاعاتی ایران‌‌ رسوا شدند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای گفت: این امر نشان دهنده توان و اقتدار بالای نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است و دشمن نیز به خوبی از اقتدار نظام اسلامی آگاه است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: وظیفه اصلی قوه قضاییه ایجاد امنیت و آرامش در زندگی انسان‌ها است و دستگاه قضایی با همکاری مردم موفق به اجرای عدالت می‌شود.

امام جمعه پلدختر گفت: قوه قضائیه نقش عظیمی در نظام اسلامی ایفا می‌کند به طوری که بخش بسیاری از کارآمدی و کارآیی نظام بستگی به دستگاه قضایی ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی همواره با همکاری مسئولان در جهت تأمین امنیت جامعه تلاش می‌کند، یادآورشد: خوش‌بختانه مردم عدالت‌پذیرند و همکاری با دستگاه قضا و قضاوت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

لروند افزود: اجرای عدالت، احقاق حقوق مردم، قانونگرایی و دادن احساس آرامش و امنیت به جامعه از انتظارات مردم از دستگاه قضایی است.

امام جمعه پلدختر گفت: خوش‌بختانه مردم شهرستان پلدختر در زمینه تأمین امنیت شهرستان همیشه همراه و هم‌گام با مسئولان بوده و همین همکاری‌ها امنیت فعلی جامعه را محقق کرده است.

وی در ادامه به سالروز شهادت دکتر چمران و سالروز تاسیس جهاد کشاورزی اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول