اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار خوزستان

شهرداری مسجدسلیمان هم نفتی شد

خبرگزاری فارس: سید جعفر حجازی استاندار خوزستان با صدور حکمی مدیریت شهرداری مسجدسلیمان را به یکی از کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان واگذار کرد.

شهرداری مسجدسلیمان هم نفتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، استاندار خوزستان در این حکم  با موافقت گزینه پیشنهادی معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، پیمان ملایی رئیس سابق روابط عمومی و امور مهندسی ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را به عنوان شهردار مسجدسلیمان منصوب کرد.

در مراسم معارفه شهردار جدید مسجدسلیمان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با عنوان اینکه چهره کنونی مسجدسلیمان زیبنده این شهر صنعتی و باستانی و مردمان خوبش نیست، گفت: از شهردار جدید انتظار می‌رود با همکاری و تعامل صمیمانه با ادارات دولتی کمر همت را برای عمران این شهر و اصلاح ساختارهای شهری ببندد.

شاپور رستمی با اعلام حمایت استاندار و مجموعه استانداری از شهرداری مسجدسلیمان گفت: شخص استاندار برای عمران و آبادانی دوباره به مسجدسلیمان نگاه و عنایت ویژه دارد بنابراین ضرورت دارد مجموعه شهرداری و شورای شهر از این موقعیت ممتاز برای جذب اعتبارات عمرانی بهترین استفاده را بنمایند.

وی با عنوان اینکه بهبود وضعیت شهر مسجدسلیمان در گرو همکاری همه مدیران و شهروندان است، خاطرنشان کرد: در این راستا صنعت نفت به عنوان یک صنعتی که در استان خوزستان خدمات شایسته‌ای ارائه کرده دارای وظیفه‌ای سنگین و خطیر است.

فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی خطاب به شهردار جدید این شهر گفت: شهر دارای مشکلات زیادی است و می‌طلبد با همت مضاعفی برای حل این مشکلات وارد عمل شوید.

عبداله ایزد پناه با بیان اینکه مشکل اصلی مسجدسلیمان زیباسازی و اصلاح ساختارها و معماری شهری است، گفت: سرانه فضای سبز در این شهر بسیار اندک است و در زمینه زیباسازی نیز اقدامی شایسته صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است همه پرسنل شهرداری، اعضای شورای شهر و شهردار در خصوص اصلاح ساختارهای شهرسازی و بهبود فضای سبز و زیبا سازی بلوارها با جدیت بیشتری وارد عمل شوند و برای این کار مجموعه ادارات دولتی را کنار خود احساس نمایند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول