اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

نظارت بر تاکسی‎ها و آژانس‎های اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: نظارت بر تاکسی‎ها و آژانس‎های اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است.

نظارت بر تاکسی‎ها و آژانس‎های اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ محمدتقی قزل‎سفلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای نظارت شهرستان که پیرامون ساماندهی آژانس‎های تاکسی تلفنی در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مصوبه هیئت وزیران، نظارت و ساماندهی تاکسی‌های تلفنی و مؤسسات اتومبیل کرایه به عهده شهرداری است.

وی در ادامه تصریح کرد: صدور پروانه کسب این‌گونه مؤسسات به عهده اتحادیه است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه در این جلسه قانون سال 1390 در خصوص ساماندهی و نظارت مؤسسات تاکسی تلفنی که از سوی راهور اعمال می‌شود، قانون نظام صنفی و مصوبه هیئت دولت هر کدام مورد بحث و بررسی قرار گرفت بیان داشت: با وجود بررسی‎های انجام شده، برای اعمال نظر قطعی در این خصوص باز هم از استانداری استعلام صورت خواهد گرفت، تا تکلیف نحوه ساماندهی و نظارت بر آژانس‎های تاکسی تلفنی و اتومبیل کرایه به طور قطع روشن شود.

سیدمنصور باقری شهردار گنبدکاووس نیز یادآور شد: تعداد تاکسی تلفنی‌ها و مؤسسات اتومبیل کرایه شهر گنبدکاووس حدود 70 مؤسسه است که باید به طور جدی ساماندهی شود.

سعید میرزایی رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه اذعان داشت: استعلام در خصوص صدور پروانه کسب و ساماندهی آژانس‎های تاکسی تلفنی و مؤسسات اتومبیل کرایه از مدیران استانی صنعت معدن تجارت اخذ شده است.

در این جلسه رئیس اتحادیه آژانس‎های تلفنی و پلیس راهنمایی رانندگی و راهور و نیروی انتظامی هر کدام راهکارهای قانونی و نظرات خود را در این زمینه ارائه دادند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول