اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی بندر کنگان مطرح کرد:

همکاری مشترک شهرداری و شوراهای اسلامی بنک و کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی بندر کنگان گفت: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی کنگان و بنک برای پیشرفت بیشتر همکاری دوجانبه خواهند داشت.

همکاری مشترک شهرداری و شوراهای اسلامی بنک و کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان اکبر پاریابی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای پتانسیل بسیار ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت است و برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی در شهرستان همدلی و تعامل بسیار خوبی با هم دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر کنگان با اشاره به همجواری و نزدیکی کنگان و بنک خاطر نشان کرد: برای پیشرفت و عمران دو شهر کنگان و بنک آماده هر نوع همکاری هستیم.

پاریابی تصریح کرد: برگزاری و نشست هم‌اندیشی شهرداران و شوراهای اسلامی کنگان و بنک می‌تواند عاملی مؤثر در توسعه شهرستان باشد و باید این نشست‌ها تداوم داشته باشد.

وی در بخش دیگر با انتقاد از وضعیت نامناسب بهداشتی شهر بیان کرد: ساماندهی بهداشت شهری کنگان امری مهم و یک خواسته مردمی است.

رئیس شورای اسلامی کنگان در ادامه با اشاره به افزایش جمعیت در کنگان اذعان داشت: احداث صدها ساختمان مسکونی و تجاری و افزایش بیش از اندازه جمعیت از مهم‌ترین دغدغه‌هاست که امیدوار هستیم با تدابیر لازم مرتفع شود.

پاریابی به مشکلات آب و برق نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولین برق و آب انتظار داریم تا مشکلات مردم در این راستا را با جدیت بیشتر دنبال کنند. 

وی خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با جدیت و تلاش بیشتر و بهتر برای رونق و رشد شهر و شهرستان فعالیت کنیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول