اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری سومین دوره آزمون استخدامی شهرداری‌ها:

ساختار اداری شهرداری ارومیه اصلاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: با برگزاری سومین دوره آزمون استخدامی شهرداری‌ها، ساختار اداری شهرداری ارومیه اصلاح می‌شود.

ساختار اداری شهرداری ارومیه اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن کوشش‌تبار پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های آذربایجان‌غربی که در سالن شماره دو استانداری آذربایجان‌غربی تشکیل شد، اظهار داشت: از سال‌های گذشته ساختار شهرداری ارومیه نیاز به اصلاح داشت که با برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان آذربایجان‌غربی، بدنه شهرداری ارومیه نیز اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته برنامه‌ مدون در این راستا تدوین شد، تصریح کرد: مقرراتی در این زمینه به شهرداری‌ها ابلاغ شده بود، ولی ساختار شهرداری‌ها ساختاری بود که در دهه‌های قبل وجود داشت و این امر لزوم بازنگری در ساختار شهرداری‌ها را می‌طلبید.

کوشش‌تبار با بیان اینکه ساختار و بدنه کارشناسی شهرداری ارومیه مساعد نبود، یادآور شد: 65 درصد بدنه کارشناسی شهرداری ارومیه مساعد نبود.

این مسئول با بیان اینکه در استان آذربایجان‌غربی 24 تا 25 شهرداری ساختار مشخصی نداشتند، اعلام کرد: این شهرداری‌ها با وجود اینکه تاسیس شده بودند، ولی فاقد ساختار بودند.

کوشش‌تبار ادامه داد: در حال حاضر تمهیداتی در نظر گرفته شده تا اگر شهری تاسیس می‌شود ساختار آن تا یک ماه نهایی شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: آزمون استخدامی‌ شهرداری‌های کشور ‌طبق برنامه پنج ساله‌‌ برگزار شده که در مرحله اول باید ساختار اداری آماده پذیرش و جذب نیرو می‌شد که این روند سه سال به طول انجامید‌.

کوشش‌تبار با بیان اینکه این آزمون از سوی سازمان سنجش برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد‌: تا‌کنون آزمون استخدام ‌شهرداری‌ها به این شکل برگزار نشده و تمام تلاش بر آن است که اعتماد مردم جلب شود و این نکته باید نهادینه شود که ما به دنبال عدالت در استخدام هستیم.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول