اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری شادگان:

80 درصد درآمد شهرداری شادگان از محل صدور پروانه است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شادگان گفت: 80 درصد درآمد شهرداری شادگان از محل صدور پروانه ساخت است.

80 درصد درآمد شهرداری شادگان از محل صدور پروانه است

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: عوارضی که شهرداری بابت صدور پروانه‌های ساخت دریافت می‌کند بطور مستقیم صرف امور جاری و عمرانی شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارکنان و کارگران شهرداری از همین منبع درآمدی اعمال می‌شود، افزود: شهرداری این شهرستان برای جبران هزینه‌های جاری با مشکل مواجه بوده و بلاتکلیف است.

سرپرست شهرداری شادگان با بیان اینکه 80 درصد درآمد شهرداری شادگان از محل صدور پروانه است، گفت: اگر این درآمد نیز نباشد شهرداری در بحث‌های عمرانی منطقه به مشکل برمی‌خورد.

وی اضافه کرد: شهرداری در مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار، عوارض نوسازی کمتری دریافت می‌کند و این امر در راستای رفاه حال ساکنان این مناطق است.

آلبوناصر ادامه داد: البته دریافت عوارض نوسازی به میزان کمتر به معنای کاهش خدمات‌رسانی به آن منطقه و شهروندان نیست و شهرداری با تمام توان وظایف جاری خود را در قبال شهر و شهروندان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه عوارض خدمات شهری شادگان در سال جاری تفاوت چندانی با سال گذشته ندارد، گفت: مردم و شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، کمک بزرگی به خدمت‌رسانی بیشتر توسط ارگان‌های اجرایی می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول