اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری ارومیه خبر داد

تجهیز پارک‌های ارومیه به لوازم ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از ایجاد 18 ست لوازم ورزشی در پارک‌های ارومیه خبر داد.

تجهیز پارک‌های ارومیه به لوازم ورزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد ستارپور ظهر امروز در بیست و هشتمین نشست معاونان خدمات شهری کلانشهرهای کشور که در سالن اجتماعات مجتمع گردشگری چی‌چست برگزار شد اظهار داشت: این نهاد در راستای ساماندهی پارک و فضای تفریحی مردم گام‌های بلندی برداشته است به طوری که علاوه بر خرید و نصب لوازم ورزشی نسبت به ایجاد وسایل بازی کودکان نیز اهتمام شده است.

وی تصریح کرد: نصب تندیس مشاهیر بومی در پارک‌ها، ساماندهی گرافیک نماهای شهری، رسیدگی به وضعیت تابلوها و تبلیغات شهری، کشف و معدوم‌سازی پنج تا شش هزار قلاده حیوان موذی از دیگر اقدامات این سازمان قلمداد می‌شود.

ستارپور با بیان اینکه فعالیت‌های این معاونت تاثیر مستقیمی در ارتقای سطح رضایت عمومی و موفقیت شهرداری دارد خاطرنشان کرد: میزان توفیق شهرداری‌ها ارتباط تنگاتنگی با به روز بودن عملیات خدمات شهری دارد چراکه شهروندان ارتباط مستقیمی با حوزه معاونت شهری دارند و از طرف دیگر همه کارهایی که متولی ندارد بر دوش این معاونت قرار می‌گیرد.

ستارپور با بیان اینکه در حال حاضر 9 سازمان زیر نظر این حوزه با بودجه قابل توجه در حال فعالیت هستند بیان داشت: یکی از این مسئولیت‌ها، تنظیف فضای شهری است که به طور کامل در ید اختیار و مسئولیت بخش خصوصی قرار گرفته است؛ از این رو در حال حاضر 30 درصد از تفکیک زباله‌های شهر در ارومیه از مبدا صورت می‌پذیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان اینکه سرانه فضای سبز در این شهرستان هشت متر است بیان داشت: در ارومیه 495 هکتار فضای سبز وجود دارد که 30 درصد از فضای سبز با آب خام آبیاری می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اشاره کرد و افزود: 270 غرفه میوه‌فروشی و 250 غرفه فروش البسه در این شهرستان ایجاد شده که فعالیت در این موضوع یک الزام قلمداد می‌شد زیرا به دلیل بالا بودن نرخ بیکاری مشاغل مزاحم ایجاد می‌شود.

ستارپور با بیان اینکه با توجه به میزان جمعیت باید 12 ایستگاه آتش‌نشانی در ارومیه ایجاد می‌‌شد اضافه کرد: هم‌اکنون در مجموع هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر ارومیه وجود دارد که از نظر دسترسی به تجهیزات وضعیت خوبی دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه راه‌اندازی تیم والیبال و حمایت از آن، راه‌اندازی ستاد عملیات زمستانی، ستاد استقبال از مهر، ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و ملی را از دیگر برنامه‌های این معاونت برشمرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول